Hallo ik ben Laura Ik heb een vraagje Ik heb in 2003 een new forest pony gekregen van mijn ouders Ik zou graag wat meer willen weten van zijn ouders of zijn verleden. Misschien weet u dat Het is een ruintje en hij heet ash Ash is 1.31 en bruin(met zwarte manen) Hij heeft rechts achter een wit voetje Op zijn hoofd heeft hij geen bles maar een soort”gaatje” Hij heeft ook een beetje last van zomer eczeem. De vorige eigenaar zei dat hij altijd in manege lessen mee had gelopen maar dat was niet te merken. Hij bokt, steigerde draaide om enz. Hij kan wel heel goed springen en heel goed racen Toen ik hem kreeg leek hij wel mishandeld was verwaarloost enz. was heel erg bang voor je handen Toen hij weer een beetje opgeknapt was ben ik een paar wedstrijdjes ging rijden kwam ik een keer een paar mensen tegen die vroegen of mijn een pony een zoon van………was(bleek een hele chique pony te zijn) verder konden die mensen niks over hem zeggen(helaas) Misschien kunt u mij er iets meer over vertellen mijn e-mail adres in paarden_lover_58@hotmail.com Hier heb ik nog een foto van ash: Alvast heel erg bedankt