Wie kan mij wat vertellen over Jan Burgers??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

bar_

Wie kan mij wat vertellen over Jan Burgers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 17:43

De titel zegt het eigenlijk al. Wie kan mij wat vertellen over Jan Burgers. Zover ik weet is hij een fokker met heel veel paarden maar meer weet ik niet over hem. Is het bijvoorbeeld waar dat hij niet met zijn merries naar keuringen gaat?

RedFlame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:40

Misschien handig er een plaats bij te zeggen? Ken hier in de buurt wel een Burgers (nijmegen) is vuilniswagen bedrijf, hebben ook paarden en sponseren Petra v. Esch. Maar weet niet of je die bedoelt.

bar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 10:36

Omgeving Brabant volgens mij. Hij schijnt heel bekend te zijn.

bar_

Re: Wie kan mij wat vertellen over Jan Burgers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 10:40

RedFlame schreef:
Misschien handig er een plaats bij te zeggen? Ken hier in de buurt wel een Burgers (nijmegen) is vuilniswagen bedrijf, hebben ook paarden en sponseren Petra v. Esch. Maar weet niet of je die bedoelt.

Heeft hij veel paarden? De Jan Burgers die ik bedoel schijnt heel veel paarden te hebben. Wij hebben namelijk een fokmerrie op het oog en die zou niet ster zijn omdat ze bij jan burgers vandaan komt. Hij zou zoveel paarden hebben dat hij geen tijd heeft voor keuringen enzo. Ik heb nog nooit van hem gehoord maar ik ben ook niet bekend in die omgeving.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 10:44

Is dat geen familie van Frans Burgers?? Komt uit Moergestel geloof ik. Hij heet franske hier op bokt....

bar_

Re: Wie kan mij wat vertellen over Jan Burgers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 18:06

Sydney2005 schreef:
Is dat geen familie van Frans Burgers?? Komt uit Moergestel geloof ik. Hij heet franske hier op bokt

Ik heb geen idee.