Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mocca schreef:Je kan ze veel goedkoper krijgen, alleen zijn ze dan niet officieel voor paarden.
Ik heb er zo een. Een gymnastiek bal voor mensen, heb een grote maat. Is zeker een goede grote voor paarden, hij is hartstikke stevig en leuk om te zien. Ik heb hem voor 5 euro gekocht, op vakantie in het buitenland, maar ze staan regelsmatig in de folders van de kruidvat/trekpleister/etos/enz.
Gewoon goed zoeken! Ik ga er zeker geen 35 euro aan uitgeven, stel dat je paard hem tóch kapot krijgt, dag geld

Citaat:, oftewel er met zijn borst tegenaan te laten duwen, heb je toch wel een grotere nodig. En daar was ik naar op zoek.
Nancy_evita schreef:ikhad er laatst eentje gekocht bij kruidvat
Voetballen ging met zowel het shetje als met mijn E-pony
T'lijkt mij ook wel wat.. heleenxx schreef:maar ik zie jullie alleen over ponies praten, ik heb een groot paard en denk daarom toch dat die van1,20m. de goede grootte is. Ik denk dat als de bal te klein is, ze zich er eerder mee kunnen blesseren?
Er zijn toch officiele wedstrijden met paardenvoetbal? Hoe groot zijn die ballen daar, weet iemand dat?
ArwenLune schreef:Die Gymnic bal is overigens helemaal niet 'speciaal' voor paardenvoetbal, het is gewoon een fysio-therapeutische bal. Hij is er wel geschikt voor.