Ik ben opzoek naar een grote schimmel ruin van ± 1.73 m hoog.
Ik heb 'm een vrij lange tijd bij een handelaar gereden B.Boomkamp in Borne (o).
Ik noemde de schimmel Silver, want ik wist zijn officiele naam niet.
Op een dag kreeg ik te horen dat Silver verkocht zou worden.
Natuurlijk vond ik dat super erg en heb ook wel een traan laten vallen.
Een paar weken nadat hij verkocht was, was ik eigelijk toch wel benieuwd waar Silver heen was gegaan, want hij was nou eenmaal niet de makkelijkste.
Dus heb ik aan B.Boomkamp gevraagt waar Silver zou zijn nu.
Hij zei dat Silver naar een manege in Rijssen was gegaan.
Ik heb bij alle manege's in Rijssen geinformeerd, en nu kwam ik dus wel bij een manege waar Silver waarschijnlijk een tijdje heeft gestaan, maar dat hij weer weg was omdat niemand op Silver kon rijden, want hij was bokkerig en stijgerde.
Dat vond ik wel raar, aan het begin dat ik Silver moest berijden had ik ook veel problemen met Silver want hij luisterde niet en ging er altijd vandoor.
Maar dat heb ik allemaal rustig opgebouwd en ik was er dus ook elke dag.
Het ging op het eind gewoon ZOOO goed!!
Silver en ik hadden een echte band opgebouwd, en dat was echt fijn!
Als ik op stal aankwam, kwam Silver met z'n hoofd de stal duur uit, en begon of te hinniken en of hij ging briezen...echt zo lief!!!
Ik kon bij hem in de stal zitten alles, de band was echt sterk!
En ja toen kreeg ik te horen dat Silver verkocht werd

Toen ik dus bij die manege geinformeerd had, ben ik met een meisje gaan chatten.
Zij zei dat Silver niet bereden kon worden door de mensen daar, en ze zouden hem misschien naar de slacht hebben gedaan!!
Toen ik dit hoorde, volgens mij werd ik gek, ik kon het niet geloven!!
Of dit waar is weet ik niet.
Maar toch, Ik mis Silver zo super erg, en ik zou graag willen weten of het klopt dat silver naar de slacht is gegaan, of dat hij misschien nog ergens in een wei/stal staat.
Ik zou het fijn vinden dat als je ook maar IETS weet, dat je mij dan zou willen mailen
cieltje90@hotmail.com (heb ook msn)
Ook als je weet dat hij geslacht is, zou ik het graag willen weten.
Ik mis Silver echt!!
Alvast bedankt.
Wat ik wel weet van Silver's verleden is dat hij ongeveer 10/11 is nu, en hij heeft bij een man gestaan die met 'm heeft gesprongen, hij heette daar MAX.
En later is die naar B.Boomkamp gegaan...
Please mail mij als je iets weet...alstjeblieft!
Foto's : Silver en Ik