Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
Wind schreef:Dat was juist het leuke aan Bit toen het net bestond, het kritische en niet zo standaard artikelen. Helaas was dat al vrij snel voorbij. Ik koop hem al jaren niet meer.

Djilan schreef:Maar heeft iemand van jullie ooit een mailtje naar Bit gestuurd dat jullie de kwaliteit erg achteruit vonden gegaan? Dan weten ze tenminste waarom mensen opzeggen en kunnen ze evt veranderingen aanbrengen nav daarvan.

Verder is het papier ook anders, oogt wel goedkoper eerlijk gezegd. Ik vond de vorige bit wat meer exclusiefs uitstralen. Nu is het een beetje hetzelfde als al het andere.
). Waratje schreef:Djilan schreef:Maar heeft iemand van jullie ooit een mailtje naar Bit gestuurd dat jullie de kwaliteit erg achteruit vonden gegaan? Dan weten ze tenminste waarom mensen opzeggen en kunnen ze evt veranderingen aanbrengen nav daarvan.
Yep, ik heb ze gemeld waarom ik opgezegd heb en jullie hebben kunnen zien hoeveel ze daarmee gedaan hebben![]()
Hun commentaar terug was dat mensen geen diepgaande artikelen willen lezen, maar alles lekker oppervlakkig willen, dus doen ze oppervlakkig.