Te zwaar?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Te zwaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 16:45

Ik verzorg 2 shetlanders, waarvan 1 shet (elly) goed is bereden en samen met mij L1 kon lopen. Ik rijd er nu niet meer op omdat ik denk dat ik te zwaar ben (stap alleen uit). Maar de laatste tijd krijg ik reacties dat ik er nog makkelijk op kan rijden. Ik zou het wel heel graag willen want we konden L!! Ik ben 1.59 m en ben 45 KG voor foto's van de shet kijk profiel (Het is de bonte *Elly*) Ik ben benieuwd wat jullie reacties zijn!!

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:46

Heb je geen foto van jou naast die pony?
Ik vind het nog net kunnen

_Christine

Re: Te zwaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 16:50

Afbeelding
Sorry kan geen betere vinden...

Ferroowtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:54

shetten kunnen op zich vrij veel hebben, maar kun je iets meer vertellen over de hoogte, leeftijd en dergelijke van ze? hoe groter, hoe meer ze kunnen hebben

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 16:55

Ferroowtje schreef:
shetten kunnen op zich vrij veel hebben, maar kun je iets meer vertellen over de hoogte, leeftijd en dergelijke van ze? hoe groter, hoe meer ze kunnen hebben

ze is denk ik rond de 110 cm en ze is pas 7, ik had al een bijrijdstertje maar dat ging helemaal mis (is nu ook weg) en toen kreeg ik al die reacties dus ik vraag nu hier of het nog kan...

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:57

Jij kan er makkelijk op! dat shetje is een grote maat, en op een grote mag je maximaal 60 KG wegen.. en jij kan er dus nog makkelijk op met je 45 kilo ^^

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 16:59

Megamutsj schreef:
Jij kan er makkelijk op! dat shetje is een grote maat, en op een grote mag je maximaal 60 KG wegen.. en jij kan er dus nog makkelijk op met je 45 kilo ^^

Oke, ik wacht op de andere reacties misschien kan ik er nog wel op ja

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:07

ik vind ook dat het kan hoor!
is alleen maar goed voor de pony als je verder gaat met trainen, en ze kan je echt zát dragen hoor!

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:08

Ik rijd ook nog op shetten, (grote maat wel dan) En ik ben ong. net zo groot als jij (163, en ook 45 kilo) De shetten die ik rijd zijn ook ong. 1.07 - 1.10 en dat kan makkelijk, ze hebben geen last van mij.. enz. En ze hebben ook geen moeite met mijn gewicht. Ik heb helaas geen foto's want die eigenaar wil liever niet hebben dat ik ze op internet plaats, en ik rijd er niet erg vaak ofzo.. heel af en toe (als ik tijd heb) maar het kan makkelijk.. Het is alleen niet erg mooiv oor het plaatje.. maar voor jou zou het nog makkelijk kunne.. en valt het voor het plaatje nog wel mee..!

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 17:09

loveblacky schreef:
ik vind ook dat het kan hoor!
is alleen maar goed voor de pony als je verder gaat met trainen, en ze kan je echt zát dragen hoor!

Oke ik denk dat ik het dan maar weer ga proberen (ik dacht laat ik het eerst eens checken )

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 17:45

_Marinke_ schreef:
Ik rijd ook nog op shetten, (grote maat wel dan) En ik ben ong. net zo groot als jij (163, en ook 45 kilo) De shetten die ik rijd zijn ook ong. 1.07 - 1.10 en dat kan makkelijk, ze hebben geen last van mij.. enz. En ze hebben ook geen moeite met mijn gewicht. Ik heb helaas geen foto's want die eigenaar wil liever niet hebben dat ik ze op internet plaats, en ik rijd er niet erg vaak ofzo.. heel af en toe (als ik tijd heb) maar het kan makkelijk.. Het is alleen niet erg mooiv oor het plaatje.. maar voor jou zou het nog makkelijk kunne.. en valt het voor het plaatje nog wel mee..!

Als ik op dr ga uitstappen zit ze ook altijd te genieten, verder heb ik goede spullen die ook echt goed passen dus ik denk dat ik het toch weer op gapakken!!

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:53

Wel lief dat je twijfelde en zelf de beslissing had genomen om er niet meer op te gaan.
Je gewicht is zeker geen probleemen je lengte ook nog niet.
Nu aleen nog zorgen dat je niet meer gaat groeien

Voor straks - denk om je lengte, dat je niet met jouw benen de voorbenen van de pony kan hinderen. Zolang dat niet het geval is, kun je lekker blijven rijden. (denk niet dat je snel zwaarder (te zwaar)zal worden namelijk, eerder langer)

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 17:55

superwoman schreef:
Wel lief dat je twijfelde en zelf de beslissing had genomen om er niet meer op te gaan.
Je gewicht is zeker geen probleemen je lengte ook nog niet.
Nu aleen nog zorgen dat je niet meer gaat groeien

Voor straks - denk om je lengte, dat je niet met jouw benen de voorbenen van de pony kan hinderen. Zolang dat niet het geval is, kun je lekker blijven rijden. (denk niet dat je snel zwaarder (te zwaar)zal worden namelijk, eerder langer)

Nou veel groeien zal ik niet meer doen en dr voorbenen hinder ik niet nee

lovemika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:58

Je kunt nog makkelijk een tijdje doorrijden, met je gewicht zit je precies goed, toen ik zo veel woog als jij reed ik ook op een shetlander van 1.05 m, en die pony vond het ook erg leuk!! Veel plezier:)

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 18:02

lovemika schreef:
Je kunt nog makkelijk een tijdje doorrijden, met je gewicht zit je precies goed, toen ik zo veel woog als jij reed ik ook op een shetlander van 1.05 m, en die pony vond het ook erg leuk!! Veel plezier:)

oke Ik wete het nu zeker!! Nog lekker een de winter door rijden en dan zie ik wel weer

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 18:16

Ik probeer niet penny over te komen hoor dat ik wil rijden ofzo maar ik dacht ja als het kan en we vinden het bijde leuk waarom dan niet?

welmoedz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 17:51

Ik vond het al zo raat dat je niet meer op elly reed merel en jij kunnen er makkelijk op

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 17:56

jemieloves schreef:
Ik vond het al zo raat dat je niet meer op elly reed merel en jij kunnen er makkelijk op

jaa maar ja toch het zekere voor het onzekere maar vandaag weer even 20 minuutjes lekker gereden en ging heel erg goed!!