Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ferroowtje schreef:shetten kunnen op zich vrij veel hebben, maar kun je iets meer vertellen over de hoogte, leeftijd en dergelijke van ze? hoe groter, hoe meer ze kunnen hebben
en ze is pas 7, ik had al een bijrijdstertje maar dat ging helemaal mis (is nu ook weg) en toen kreeg ik al die reacties dus ik vraag nu hier of het nog kan... Megamutsj schreef:Jij kan er makkelijk op! dat shetje is een grote maat, en op een grote mag je maximaal 60 KG wegen.. en jij kan er dus nog makkelijk op met je 45 kilo ^^
misschien kan ik er nog wel op ja
En ik ben ong. net zo groot als jij (163, en ook 45 kilo) De shetten die ik rijd zijn ook ong. 1.07 - 1.10 en dat kan makkelijk, ze hebben geen last van mij.. enz. En ze hebben ook geen moeite met mijn gewicht. Ik heb helaas geen foto's
want die eigenaar wil liever niet hebben dat ik ze op internet plaats, en ik rijd er niet erg vaak ofzo.. heel af en toe (als ik tijd heb) maar het kan makkelijk..
Het is alleen niet erg mooiv oor het plaatje.. maar voor jou zou het nog makkelijk kunne.. en valt het voor het plaatje nog wel mee..! loveblacky schreef:ik vind ook dat het kan hoor!
is alleen maar goed voor de pony als je verder gaat met trainen, en ze kan je echt zát dragen hoor!
(ik dacht laat ik het eerst eens checken
) _Marinke_ schreef:Ik rijd ook nog op shetten, (grote maat wel dan)En ik ben ong. net zo groot als jij (163, en ook 45 kilo) De shetten die ik rijd zijn ook ong. 1.07 - 1.10 en dat kan makkelijk, ze hebben geen last van mij.. enz. En ze hebben ook geen moeite met mijn gewicht. Ik heb helaas geen foto's
want die eigenaar wil liever niet hebben dat ik ze op internet plaats, en ik rijd er niet erg vaak ofzo.. heel af en toe (als ik tijd heb) maar het kan makkelijk..
Het is alleen niet erg mooiv oor het plaatje.. maar voor jou zou het nog makkelijk kunne.. en valt het voor het plaatje nog wel mee..!

superwoman schreef:Wel lief dat je twijfelde en zelf de beslissing had genomen om er niet meer op te gaan.
Je gewicht is zeker geen probleemen je lengte ook nog niet.
Nu aleen nog zorgen dat je niet meer gaat groeien
Voor straks - denk om je lengte, dat je niet met jouw benen de voorbenen van de pony kan hinderen. Zolang dat niet het geval is, kun je lekker blijven rijden. (denk niet dat je snel zwaarder (te zwaar)zal worden namelijk, eerder langer)
en dr voorbenen hinder ik niet nee
lovemika schreef:Je kunt nog makkelijk een tijdje doorrijden, met je gewicht zit je precies goed, toen ik zo veel woog als jij reed ik ook op een shetlander van 1.05 m, en die pony vond het ook erg leuk!! Veel plezier:)
Ik wete het nu zeker!! Nog lekker een de winter door rijden en dan zie ik wel weer
jemieloves schreef:Ik vond het al zo raat dat je niet meer op elly reed merel en jij kunnen er makkelijk op
maar vandaag weer even 20 minuutjes lekker gereden en ging heel erg goed!!