Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, die kijkt me echt nooit meer aan!!

Maar ik bedoel maar ...
Ik woon al jaren op mezelf, maar denk dat zelfs mijn moeder me nog naar stal zou schoppen 
runningkawa schreef:als er niemand anders je paard kan doen (wat hier het geval is)
ja, dan ga je met 40 graden koorts naar je paard
Dan ga je met een gebroken arm naar je paard
met gebroken teen naar je paard, met je arm uit de kom naar je paard
(helaas) runningkawa schreef:waarom bij zoiets subtiel zijn?
ze is zelf toch veel gemener naar het paard, dan ik hier gemeen kan zijn met 10000 woorden?
en ja, ik weet wat 40 graden koorts is...
Ik weet wat het is om erg ziek te zijn.
Quellian schreef:Mijn stalgenoten wilden dat ik thuis in bed bleef liggen. Zij deden mijn pony, maar toch kwam ik ELKE dag even kijken...
Thokkadisje schreef:Ik ben met mijn gebroken sleutelbeen, verekte nekspier en nog enkele gescheurde spiertjes in de buurt van sleutelbeen gewoon naar thok geweest, dan maar met 1 arm. Na 2 week reed ik al weer rustig met haar (haar eerst gelongeert, energie eruit) lekker de basis weer herhalen. 6 week niks doen zeiden ze in het ziekenhuis...ja dahag! Ik heb een paard, dus zorg er ook voor!
[***] schreef:
Maar ik wil gewoon zeggen dat je niet over de situatie van de TS kan oordelen waarom zij zelf niet gegaan is .. je weet gewoon niet wat die aan de hand heeft ...
runningkawa schreef:ik oordeel dat haar paard op stal heeft gestaan
en als je dan niks geregeld hebt, ga je zelf
zo simpel is het
dan daarna maar zieker als van te voren, had je maar dingen moeten afspreken
lijkt me stug dat er helemaal niemand is die haar paard er ff uit wil gooien.