ik weet niet precies waar ik dit topic neer moet zetten maar ik wil het graag kwijt.
ik voel mij een erg domblond(ben niet eens blond).
een maand+ 1 week geleden.heb ik een appaloosa pony spike verkocht aan mensen die hier ook op bokt komen.1 van die mensen heet XXXXX. hij heeft samen met zijn vriendin de pony van mij overgekocht omdat hij voor mij te klein bleef en ik mijn nieuwe paardje had en ik er ook geen 2 kan houden.
hij zou het bedrag in 2 delen betalen,ik zit nu nogsteeds op het tweede deel te wachten.de meeste van jullie zullen nu zeggen eigenschuld
maar ik dacht ze te kunnen vertrouwen omdat ik het op papier heb laten zetten en ik heb ook nog wat mailtjes opgeslagen waar het in staat.ik weet dat hij dit waarschijnlijk zal lezen(weet nog niet zijn naam op bokt) en wil dat hij zijn afspraak na komt.hij zou het geld namelijk voor de eerste van december overgemaakt hebben en het is nu al 7 december.ik weet dat ik een behoorlijk fout heb gemaakt door hun te geloven dat ze hem voledig zouden betalen maar daarom heb ik al zijn gegevens gevraagd.heb ook zijn rijbewijs gezien.mijn vriend wil nu de pony op gaan halen maar op welke stal hij staat weet ik nog niet,maar we rijden anders gewoon langs zijn huis.zijn smoes voor het nog niet betalen was dat hij vrachtwagenchaffeur is en dat hij dagen weg is.....nou dat is echt (..) ik heb spike zijn paspoort hier liggen maar dat boeit ze kennelijk niet.ik blijf net zolang zeiken totdat ik mijn geld heb en anders heb ik ze al gezegd ga ik aangifte doen en zal ik hem zelf ook opzoeken
ik ben zo kwaad en ook op mezelf dat ik hun gelooft heb.
ik probeer hem steeds te belen maar krijg natuurlijk zijn voicemail.mijn vriend heeft hem gisteren gesproken en toen zei hij dat het was overgemaakt.dus niet!
wie weet wat ik kan doen.....en is misschien zelf zo stom geweest als mij???? ik heb nu gewoon spijt dat ik spike heb meegegeven aan die twee debielen(zacht uitgedrukt).