Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
anita_Sab schreef:ik rij ook gewoon in onze bak als ie nat is.
en als het gevroren heeft dan ga ik zelf even door de bak lopen en dan spring ik ff op en neer en als de bodem meeveert dan ga ik gewoon rijden en als de bodem echt keihard is dan ga ik niet rijden of dan ga ik op buitenrit
Het is gelukkig niet glad.
marloe schreef:De bak bij ons is één en al blubber, maar ik moet wel.Het is gelukkig niet glad.
![]()
Maar ik heb niet zo graag dat hij ontploft op wedstrijd.
KellyenXena schreef:Wij doen nu ook meer aan waterpolo dan aan rijden in de bak..Ik ben ook niet al te flauw en cross er gewoon door![]()
Met een paard wat herstellend is van een peesblessure zou ik het toch wat rustiger aan doen en zeker de benen heel goed blijven controleren.
maickell0ver schreef:Ik vind dat je dat heel knap doet Elisa2 100 km in 5 min

Elisa2 schreef:Ik longeer meestal als de bak modderig is,omdat het dan glad is en erg zwaar voor de paarden.Maar ik heb makkelijk praten,100 km verderop zit er een binnenbak waar ik met 5 min. met de trailer ben.
Dus ook met allemaal plassen...
Yvonnelind schreef:Ik rijd ook in een erg natte bak, maar wordt er niet blij van. Paard wil niet nageeflijk worden, want dan krijgt ze spatjes op haar hoofd en in galop krijg ik grote natte klodders op mijn broek (koud en vies, blegh). Bovendien moet ik het paard, het zadel, het hoofdstel èn mezelf weer helemaal schoon maken na de tijd. Kon het maar voor altijd zomer zijn!!
In de zomer is het zó stikheet soms.
Dat vind ik nou ook niet bepaald lekker.
Herfst en Lente is het fijnst om te rijden vind ik.
Nu gooi ik soms gewoon het springzadel erop, word ook niet zo vies.
Ik rijd dan gewoon met de beugels op springmaat.
Ach.
Ik krijg ze amper op draf dan