Verzorgster zoeken!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Verzorgster zoeken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 19:56

Aangezien de eigenaar van Wisper. Een paard erbij heeft gekocht en een veulentje en er komt nog een maatje bij voor het veulen. Maar aangezien Ik een verzorgpony heb die ik verzorg en Wisper verzorg kan ik niet uitgebreid zorgen voor de 2 nieuwelingen. De een is een veulen maar het is wel gemakkelijk als ze een beetje aan de hand mee kan. en de ander is een merrie die bereden wordt. Aangezien met de vorige verzorgsters mis is gelopen, ben ik aan het twijfelen of ik een verzogster erbij wil hebben ja of neej. Ik mag dit zelf beslissen (aangezien ik over de paarden alles mag beslissen). In de zomer zal het wel wat gemakkelijker zijn aangezien het langer licht blijft!! Maar ik weet niet wat ik moet doen. Gewoon aan toddelen nu zolang en wachten tot de zomer en kijken hoe het dan gaat of er nu toch een zoeken!!

venusjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 20:01

Ik zou nu al beginnen zoeken naar een goede verzorgster. Want als je er uiteindelijk toch een zou willen kan het zijn dat je overhaaste beslissingen zou nemen en dan heb je misschien weer hetzelfde voor.

Liess__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:27

idd, zoek gewoon een iets ouder iemand, die ervaring heeft en zich aan de afspraken houdt! dat is heel belangrijk, en je hoeft toch niet meteen de eerste de beste te nemen?

Ik zou lekker gaan zoeken en er een paar laten komen (dan bedoel ik dus niet 2 of 3 ) en dan de beste en aardigste uitkiezen!
Veel succes