14 jan.hengstenkeuring in Zwolle, voor 538 hulp gevr.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

14 jan.hengstenkeuring in Zwolle, voor 538 hulp gevr.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 15:14

Hallo allemaal,

Op 14 januari is er een hengstenkeuring in Zwolle. Nu help ik in de weekenden www.teunuitassen.com die samen met Rick van Veldhuizen het programma weekend Rick verzorgt.

Teun gaat elk weekend op locatie en nu wilden we graag naar een hegstenkeuring gaan, eventueel de 14e van januari. Het is de bedoeling dat dit gefilmt gata wordne en uitegzonden wordt via een livestream. Ook word het live uitgeonzen voor de luisteraars op radio 538. Teun wil zelf ook actie ondernemen en ons lijkt het leuk als hij bv in een wit pakje mee mag rennen, of mag helpen groomen oid. Kortom, iets wat met de keuring te maken heeft. Het gaat dan in principe om de tijd tussen 12 en 14uur.

IS er iemand die Teun kan helpen hiermee? Of een andere hengstenkeuring waar iemand heen gaat in een weekend waar hij aanwezig mag zijn met zijn crew? Oja, mss handig weetje, hij heeft zelf ook paarden aan huis, dus weet wel hoe om te gaan met paarden

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:17

Zet dit even op fokkerij en afstamming,zitten denk ik meer mensen die naar de keuring gaan.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 11:41

Bedankt voor de tip, ik zal even een mod temmen, abnders krijg je een crosspost he