winkel Ros en Ruiter

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

winkel Ros en Ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 21:44

Ik ga graag naar Ros en Ruiter in Ter Aar, maar nu wilde ik net de site openen en zag ik dat ze vanaf 3 december gesloten zijn! Weet iemand hoe dit komt?

Jol1

Re: winkel Ros en Ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:58

Jammer genoeg zijn ze met de winkel gestopt. Ik vond het zelf een fijne winkel en lekker in de buurt. Je kunt bij Sportexpress in Alphen a/d Rijn wel veel artikelen bestellen die ze niet op voorraad hebben. Echt grote ruitersportwinkels met een ruime sortering in jouw buurt zijn er verder niet echt. In Harmelen is er één die heel veel heeft, van Rijs in Zevenhuizen is een grote zaak, maar dan moet je echt met de auto.

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 10:54

Weet je ook waarom ze gestopt zijn? Was het niet meer rendabel of zo?
De overige winkels ken ik ja. Sport express vind ik niet zo'n fijne winkel. Ze hebben er erg weinig en nu kan alles wel besteld worden, maar dat is ook niet handig gezien ze vaak afnameplicht hebben.
In Harmelen en Zevenhuizen kom ik inderdaad ook regelmatig, fijne winkels met een goede sortering en deskundig advies. Maar dat is wat je zegt... wel een eindje rijden.

Boris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:48

De twee dames/meiden die de winkel opgezet hadden, vonden het na 2 jaar (ongeveer) weer tijd voor wat anders. De winkel liep dus wel goed, maar gewoon tijd voor verandering. Ze hebben geprobeerd om de winkel over te laten nemen, maar dat is (tot nu toe?) niet gelukt. Afgelopen zaterdag was de laatste dag. De winkel was al heel erg leeg, ze zijn nl. al geruime tijd bezig om af te bouwen. Zelf vind ik het ook erg jammer, het was een leuke winkel met goed aanbod (vooral op gebied van kleding ), met leuke meiden. Jammer, helaas!