Petrie laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

clauw

Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 09:50

Wie weet ongeveer hoeveel een Petrie rijlaars kost, als je een beetje goeie kwalieteit wilt?

Groetjes Claudia

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 09:56

www.rijlaarzen.nl

Gebruik je zoekfunctie maar eens, hier zijn al heeeeel veel topics over

kazan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:00

hallo
de goedkoopste leren laarzen zijn €200,-

ik heb die van 300 en vindt ze zeer fijn alleen het inlopen doet zeer mar na 2weken heb je er veel plezier van
ook nog een tip
traplopen,rijden,in huis aandoen met huishoudelijk werk,met hond uilaten,boodschappen doen,en op stal natuurlijk en goed soepel houden die laarzen.
xxAnnemiek veel plezier..................

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:01

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:17

vanaf 200 euro,

dan heb je een lerenlaars van een primaire leer soort, dat wil zeggen dat het leer is dat niet gemaakt is van een toplaag leer, maar van een wat "mindere laag leer" er wordt een coatinglaag overheen gebracht zodat deze minder kwetsbaar is. over het algemeen blijft deze laars lang mooi en zit lekker.
het enige nadeel is dat deze niet opgerekt kan worden en dat de coating laag kan gaan bladeren.

daarna heb je een laars van rundleer deze kost rond de 300 euro. deze laars is het sterkst en het minst kwetsbaar. maar wel redelijk stug vooral in het begin.

dan heb je ook nog een laars van kalfsleer van rond de 400 euro deze is het soepelst en zit eigenlijk gewoon het lekkerst. maar is wel kwetsbaarder dan rundleer.

dan heb je nog kangeroeleer. deze is even soepel als kalfsleer, maar ook even sterk als rundleer. maar deze kost wel ongeveer 600 euro.

wanneer je een laars hebt met rits ed wordt het altijd duurder.

clara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:28

Ik heb de Petrie Elite, waren 310 euro en zitten heerlijk.

bientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 07:05

IK heb de Petrie Anky.. in de drie honderd euro .. zitten lekker

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:44

ik heb de standaard hele fijne laarzen.. Heb ze nu een week EIgenlijk helemaal geen pijn met inlopen.. Waren 290 euro.. Ik raad je de Perfect af.. Ik weet niet hoeveel je rijd, maar die zijn alleen geschikt voor 1 x in de week een les ofzo, anders bladerd de leer coating eraf

suziehj

Re: Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:57

ikke heb de petrie perfect, wel de goedkoopste...180 euries maar ben dr best tevreden over

suziehj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:58

Sfiejj schreef:
ik heb de standaard hele fijne laarzen.. Heb ze nu een week EIgenlijk helemaal geen pijn met inlopen.. Waren 290 euro.. Ik raad je de Perfect af.. Ik weet niet hoeveel je rijd, maar die zijn alleen geschikt voor 1 x in de week een les ofzo, anders bladerd de leer coating eraf

k rij vaker dan 1 x in de week maar bij mij gaat de coatign dr niet af hoor

annelieke1

Re: Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:00

ik heb 2 maanden geleden de nieuwste anky elegance laarzen besteld (550,-)....als het goed is komen ze deze week binnen....! Ik kan echt niet wachten het enigste waar ik niet zo'n zin in heb is het inlopen....

Afbeelding

http://www.petrie.nl/nieuws/inieuwsnl.htm

xjessxJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:33

Ik heb ook de petrie perfect, bij mij gaat de coating er helemaal af, heb ze nog niet eens een jaar, hiervoor had ik dezelfde en die waren al 3 jaar en die waren nog goed, heel raar, hierna neem ik niet meer dezelfde!

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 12:08

Ik heb de Petrie Standaard, dus geheel van rundleder. Ik heb hier voor gekozen omdat ik geen laars wilde met een coating laag omdat ik al vaker heb gehoord dat die laag eraf gaat in de loop der tijd en dat zou ik zonde vinden daar leren laarzen best prijzig zijn. Oja, de mijne hebben 290 euro gekost bij divoza.

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 12:40

magic1 schreef:
Ik heb de Petrie Standaard, dus geheel van rundleder. Ik heb hier voor gekozen omdat ik geen laars wilde met een coating laag omdat ik al vaker heb gehoord dat die laag eraf gaat in de loop der tijd en dat zou ik zonde vinden daar leren laarzen best prijzig zijn. Oja, de mijne hebben 290 euro gekost bij divoza.

ik ook die van mij waren vijf euro duurder

en de petries van 200 euro hebben ook ietd met de zool, als je die te laat zal vervangen, is je laars kapot en kan je hem wegggooien.
dat is met de standard niet.
ik wilde liever een keer wat meer uitegeven dan besparen op mindere laarzen.

ik hou van mijn petries

madelien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:21

ik heb ook de standaard. waren 299 (en dan ging er nog korting vanaf heb totaal incl. sokken 274,- betaalt) ben er heel blij mee, alleen het inlopen doet pijn maar ja dat moet dan maar