Goedkoop of normaal?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

imka

Goedkoop of normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 21:14

Hey
Ik vraag dit even omdat ik niet goed weet wat normaal is voor een paard als dit:

een super lief paard, stokmaat 174 d.bruine merrie 12 jaar ,fitte en zeer gezonde merrie, schrikt nergens van rijdt LM nivo zowel springen als dressuur,een vreselijke knuffel, en met rijden super braaf, in de trailer is ze ook heel erg braaf,heb haar ook aangespannen gehad,en ging met haar regelmatig van brabant naar het strand met de trailer, heeft zeer goede KWPN papieren chronos X onyx, heeft een prachtig veulen gehad, heeft paspoort en is gechipt, het is een vreselijk mooie merrie, met super bewegingen, is nooit ziek of kreupel geweest, en heb haar zelf gefokt,

Ze vragen voor haar 2500 euro. Nu dacht ik gelijk. Is dit niet heel goedkoop of is dit normaal gezien haar leeftijd. Omdat ik heel erg voorzichtig ben in het aanschaffen van een paard vroeg ik me af of dit een nette prijs is voor een paard als dit of dat het dus eignlijk te goedkoop is dus dt er misschien wat achterzit.. Ik hoor graag jullie mening!

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:16

misschien eens vragen waarom ze zo'n geweldig paard wegdoen?

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:26

Paarden boven de 10 zijn niet zoveel meer waard,en L/M niveau is dan niet veel.Het zou een leuk recreatiepaard zijn denk ik,en die zijn niet zo duur..

_Nancy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:27

12 is toch niet oud? Ze zijn dan in de bloei van hun leven! Maar ik vind niet dat je gelijk een addertje onder het gras moet zoeken, sommige mensen vinden een goed tehuis gewoon belangrijker dan de prijs, en misschien heeft ze wel een klein schoonheidsfoutje? Als je echt duidelijkheid wilt, kun je de adverteerder beter even mailen! Ik vind de prijs inderdaad wel een beetje laag voor een paard wat op dat niveau loopt, en nooit wat mankeert, maar misschien moet hij met spoed weg?

MilesNF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:33

Zolang ze geen wedstrijden heeft gelopen lijkt het me een normale prijs.
Uiteraard wel later keuren.

imka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 22:06

Ik zie nu haar advertentie op marktplaats.. met MOET VOOR DE KERST WEG. Dus denkt dat dit 1 van de redenen is dan.. Dan word het helaas niet deze merrie omdat ik pas over een maandje rond ga kijken (dus mensen die geen haast hebben met verkopen, ik zoek een lief paard voor meer info pb maar )

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:07

voor een 12 jarig paard is het wel een nette prijs, mits het ook is uitgebracht op het niveau wat in de advertentie staat

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:30

Even offtopic:
Ik vind het altijd zo vreemd als mensen zeggen MOET VOOR DE KERST WEG.
Ik heb dan zelf al zoiets van GOED wat is er mis met dit paard
(hoeft niet zo te zijn hoor maar ik vind het zo raar staan)

gebruiker002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:36

vind het een nette prijs voor zo'n paard

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:40

denk ook dat dit wel klopt qua prijs.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:04

vlasta schreef:
Even offtopic:
Ik vind het altijd zo vreemd als mensen zeggen MOET VOOR DE KERST WEG.
Ik heb dan zelf al zoiets van GOED wat is er mis met dit paard
(hoeft niet zo te zijn hoor maar ik vind het zo raar staan)

winter stalling? of moeten bij een bepaalde stal of land weg
of mensen gaan verhuizen , zoveel redenen die je kunt bedenken , gewoon vragen , misschien valt er zelfs een mouw aan te passen dat ze toch een maand later weg kan