Ik vraag dit even omdat ik niet goed weet wat normaal is voor een paard als dit:
een super lief paard, stokmaat 174 d.bruine merrie 12 jaar ,fitte en zeer gezonde merrie, schrikt nergens van rijdt LM nivo zowel springen als dressuur,een vreselijke knuffel, en met rijden super braaf, in de trailer is ze ook heel erg braaf,heb haar ook aangespannen gehad,en ging met haar regelmatig van brabant naar het strand met de trailer, heeft zeer goede KWPN papieren chronos X onyx, heeft een prachtig veulen gehad, heeft paspoort en is gechipt, het is een vreselijk mooie merrie, met super bewegingen, is nooit ziek of kreupel geweest, en heb haar zelf gefokt,
Ze vragen voor haar 2500 euro. Nu dacht ik gelijk. Is dit niet heel goedkoop of is dit normaal gezien haar leeftijd. Omdat ik heel erg voorzichtig ben in het aanschaffen van een paard vroeg ik me af of dit een nette prijs is voor een paard als dit of dat het dus eignlijk te goedkoop is dus dt er misschien wat achterzit..
Ik hoor graag jullie mening!
Ik vind de prijs inderdaad wel een beetje laag voor een paard wat op dat niveau loopt, en nooit wat mankeert, maar misschien moet hij met spoed weg?