Wij hebben binnenkort op onze ponyclub een pas-de-deux wedstrijd, ze noemen het pas-de-deux, maar je mag met zoveel als je wilt
We willen samen als bruidspaar zijn, omdat het ook al eigenlijk het stelletje van de stal is..
Nu hebben we al wel een aantal ideeen, maar we kunnen natuurlijk altijd hulp gebruiken!!
Het gaat NIET om de rijkunst, en het had dus ook geen zin om er moeilijke oefeningen in te stoppen, want daar gaat het niet om, het gaat om creativiteit, presentatie en orginaltiteit.
Het gaat om de volgende personen:
Het bruidspaar (bruid=ik, bruidegom= newtonlover)
Een meisje van stal, zonder pony, word de ceremoniemeester.
Nog iemand van stal, DIT IS NOG NIET HELEMAAL ZEKR! willen we evt. als groot hart doen, met de pony(tinker, dus eigenlijk paard) vol met hartjes, en dan die er ook nog tussendoor laten crossen
Zelf hebben we al de volgende ideen:
Ik ga waarschijnlijk in een bruidsjurk, dei is als het goed is geregeld, ik hoor nog of diegene van wie ik die leen, hem kan vinden
Verder witte bandages, met gouden lintjes als ringen.
knotjes in, met bloemetjes, van crepepapier ofzo.
Iets van een leuke kanten ding op haar hoofd, met als ze dat toelaat een sluier, die moet nog gemaakt worden.
Dekje denk ik ook mar wit, maar daar komt als het goed is de jurk overheen.
newtonlover(bruidegom): in haar jasje, met plastron etc., zwarte rijbroek, cap, met daaroverheen een zwarte hoed.
Bij Newton willen we ook proberen een zwarte hoed op te zetten, en een grote zwarte vlinderstrik voor zijn borst.
Ook weer witte bandages, of zwart, met gouden lintjes, zwart of wit dekje weten we ook nog niet.
Ook knotjes in, maar denk geen bloemen.
hartjespaard: we weten nog niet helemaal hoe we dat gaan doen, het is ook nog niet zeker of ze meedoet, dus iemand tips??
ceremoniemeester: hebben we het ook nog niet echt over gehad, dus iemand tips?
De muziek: we weten dit nog niet precies, maar we willen als we weglopen wss een stukje van all you need is love.
Nou, brand maar los met die ideeen, ben benieuwd!!
(enneh, er worden natuuuuuuuuuurlijk foto's gemaakt
)