Rockstone schoenen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

meagan_sarah

Rockstone schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 12:56

Van de week heb ik nieuwe schoenen gekocht (bergschoenen) van het merk Rockstone. Vrijdag bleek na het longeren in een natte bak dat ze lekken op de aanhechting van de zool en het leer. Helaas was het al te laat om de winkel te bellen wat ik hier nou mee aan moet. Nu keek ik vandaag op de site van de winkel en kwam ik bij toeval de schoenen tegen en in de advertentie staat dus dat de schoenen water afstotend zijn (en dus niet waterdicht). Dit heeft de verkoper er dus niet bij gezegd en als hij dat wel gedaan had had ik de schoenen nooit gekocht. Als ik schoenen koop ga ik er van uit dat ze waterdicht zijn, tenminste als het om dit type schoen gaat (stal en rijschoen). Wat moet ik nu doen? Ik ga in iedergeval morgen de winkel bellen, want aan deze schoenen heb ik niets. Wat zouden jullie in mijn geval doen?

PaardenMeisJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 12:59

Ik zou ook naar de winkel gaan en het gewoon zeggen. Raar dat de verkoper zoiets niet zegt maarja, jij had misschien ook beter naar de schoenen kunnen kijken voordat je ze koopt, of gewoon kunnen vragen of ze waterdicht zijn, want jij wilt graag waterdichte schoenen hebben.

meagan_sarah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 13:02

Ik vind het niet meer dan logisch dat als je een paar leren schoenen koopt dat ze waterdicht zijn. Helemaal als het een stal en rijschoen betreft. Ze zien er ook waterdicht uit. Ik heb ze op aanraden van iemand anders en zij heeft er geen problemen mee.