Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Kan hij geen specifieke oorzaak noemen dan zou ik zelf eigenlijk niet zo veel vertrouwen meer hebben in de staleigenaar. Hij gaat blijkbaar niet zo leuk met je paard om. Zou er dan eens over gaan nadenken of je je paard nog wel willen laten staan bij een staleigenaar die het vertrouwen van je paard schaad.
.
. Het kan gewoon een dominantie probleempje zijn
.
. Het kan gewoon een dominantie probleempje zijn
.

CCCCorine schreef:Je hebt tegenwoordig toch van die 'veilige' halsters die ook nog eens zacht gevoerd zijn? Ik heb ze ooit ergens gezien maar weet even niet meer waar. Die halsters zouden een beveiligingssysteem hebben, waardoor er geen ongelukken mee zouden kunnen gebeuren. Misschien is zoiets een idee? Het beste idee is inderdaad dat de staleigenaar op de een of andere manier leert het halster wel om te kunnen doen, maar misschien voor tot die tijd? Ook een beetje sneu als je paard om die reden op stal blijft anders.

Misz_Do schreef:Het gaat mij niet echt om het soort halster, het gaat erom dat ze hem omkrijgt, en dat lukt ook niet als het een of ander supersonisch halster is.
.
.)
Ja dan is het misschien wel een goed idee ja. 
)