Hoeveel betalen/vragen jullie om paard te rijden??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 11:23

* door een springruiter
* door een dressuurruiter

Wat zit hier dan in dit bedrag??

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:33

Bij ons op stal wordt een paard gereden door een gran prix dressuur amazone...
zou vraagt daar 100 euro in de week voor, maar dan staat het paard ook bij haar op stal... ze traint hem en mag hem uitbrengen op wedstrijden..

zelf rij ik 2 paarden van anderen bij, in principe vraag ik er niets voor, maar krijg wel eens een deken of andere dingen... of krijg korting op de stalling...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:36

Ik vraag zelf 10-15 euro per uur, afhankelijk van wat voor paard het is en waar het paard staat.
Als ze bij mij komen vraag ik 250 euro per maand, dat is exclusief hoefsmid, veearts en evt wedstrijdkosten.

Bij een prof betaal je meestal rond de 500 euro per maand, afhankelijk van de stal wat er dan nog bovenop komt. IIg komen de wedstrijdkosten er altijd nog bij.
Denk dat je dan per uur al snel rond de 30 euro kwijt bent om je paard te laten rijden. (ook dat wisselt en vaak doen ze dat helemaal niet)

velinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 11:38

Citaat:
zou vraagt daar 100 euro in de week voor, maar dan staat het paard ook bij haar op stal... ze traint hem en mag hem uitbrengen op wedstrijden..

Is de stalling hier inbegrepen? Hoeveel keer per week traint ze hem? Wat voor stalling is dit (met binnenpiste?, hoeveel keer per dag voer?,...)

velinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 21:06

soms nog iemand???

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:30

Ik vraag 10 euro voor 3 kwartier+ reiskosten

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:31

velinda schreef:
Citaat:

Is de stalling hier inbegrepen? Hoeveel keer per week traint ze hem? Wat voor stalling is dit (met binnenpiste?, hoeveel keer per dag voer?,...)

stalling inbegrepen en ze rijd hem minimaal 4x per week....
stalling met binnenbaan/buitenbaan, gewoon super voor elkaar en de paarden krijgen 4x per dag te eten

RUBYWHITE

Re: Hoeveel betalen/vragen jullie om paard te rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:46

Als ik mijn paard zelf niet kan rijden en ik laat haar dan trainen door een goede dressuur amazone betaal ik 25euro per uur. Dus eigenlijk net zoveel als een priveles.

Voor het beleren/aanrijden van een paard door een prof. denk ik dat je gemiddelt op 500euro per maand zit...incl stalling.