Pensionstalling de Stenen Poort

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Unfaithful

Pensionstalling de Stenen Poort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 13:09

Mijn pony en ik zijn vanochtend verhuist van stal, naar de Stenen Poort in Houten. Nu vroeg ik me af of er bokkers zijn die ook op de Stenen Poort staan met hun paard .

Liefs,
Miiss_Siisii

zigranta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:30

Niet meer,bijna 5 jaar geleden weggegaan,wel naar mijn zin gehad.doe de groeten aan anja (van die fries)Staat Thea er ook nog?Heeft als het goed is een vos.ook de groeten en jij veel plezier.

Unfaithful

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 19:52

zigranta schreef:
Niet meer,bijna 5 jaar geleden weggegaan,wel naar mijn zin gehad.doe de groeten aan anja (van die fries)Staat Thea er ook nog?Heeft als het goed is een vos.ook de groeten en jij veel plezier.

Haha, ik kreeg al meer vraag naar Thea, maar ik ken haar zelf niet.. zal eens opletten of er een vos staat of dat ik haar naam hoor, dan zal ik haar wel de groeten doen

Dankje!

rhijnauwen

Re: Pensionstalling de Stenen Poort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:03

wie is er tegenwoordig de eigenaar? de oude meneer van Rooijen was zo'n aardige man! Ik was ook altijd blij als hij jureerde, hij was altijd heel eerlijk en rechtvaardig. de stenen Poort was de thuishaven van de lr en pc Paardenvrienden, nu nog?

zigranta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:20

Van Rooijen z'n zoon is volgens mij nu eigenaar maar jan groen regelt volgens mij nog het meeste i.s.m de pensiongasten.Ik weet niet of het nog steeds de thuishaven is van de paardenvrienden.

Unfaithful

Re: Pensionstalling de Stenen Poort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 21:06

Ja, de zoon van meneer van Rooijen runt nu alles, hij is heel erg aardig .
Jan Groenen regelt idd veel wat de pensionklanten betreft, samen met nog wat andere mensen.

Ik geloof niet dat het nu nog de thuishaven is van de Paardenvrienden

HannahMartha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:52

hey,

ik ben ook zoek naar een pensionstal in omgeving houten, zou je de site van deze stal kunnen doorsturen?