Dringende deken in de trailer vraag!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lisjuh87

Dringende deken in de trailer vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 06:48

Ik heb vanavond wedstrijd en weet echt niet wat ik mijn paard in de trailer op moet leggen.

Toen hij met gevoerde regendeken stond en we hem met die deken naar wedstrijd brachten kwam hij bezweet de trailer uit. De x daarna hadden we alleen een dunne fleece zweetdeken opgelegd en toen was hij gewoon droog.

Nu staat hij dag en nacht met dikke winterdeken maar ik ben als de dood dat ie daar bezweet onderuit gaat komen omdat hij neit geschoren is. Ik kan het niet hebben als ie bezweet eruit komt want zn conditie is niet optimaal doordat ie een week heeft stilgestaan ivm het slechtte weer (bak slecht).

Wat kan ik nu het beste opleggen? Ik zat zelf te denken aan de dunne gevoerde regendeken of gewoon de dunne fleece zweetdeken, zal dit voldoende zijn? Het vriest nu niet meer en is weer opeens 8 graden dus de dikke deken durf ik denk ik niet te gokken....

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 07:47

Ik zou omdat je zegt dat hij niet geschoren is, gewoon lekker een fleece deken opleggen! nog succes vanavond, waar moet je?
groetjes

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 08:32

heey mijn merrie staat ook onder dikke dekens ook toen ik wedstrijden reed, en maakt zich heel erg druk in de trailer.deed haar ook een zweetdekentje op en nam er nog een mee voor de terug weg... ze was altijd zeiknat zo druk maakte ze zich toen...

als het echt koud is kan je misschien t zeiltje ofzo aan de achterkant dicht doen en t raampje bpvenin als je die hebt open?

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 09:28