IHR cap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

QueJira

IHR cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 22:00

Wie weet waar je die kunt bestellen en of die caps er ook in het donkerblauw zijn.

Alvast bedankt!!

nicole_hetty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:02

Ik heb mijnt bij Divoza in leek(Friesland) weg. ik heb hem int zwart maar volgens mij is het er ook wel int donker blauw

_Jolien_

Re: IHR cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 11:33

ik heb heb gewoon uit de paardenwinkel (in assen).. ik weet niet of ze in het blauw zijn...
kun je niet gewoon even langs gaan bij een paardenwinkel bij jou in de buurt?

#Ymke#

Re: IHR cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:03

bij de hypoketens verkopen ze die caps. Ze zijn overal in het zwart, maar geen idee of ze in het blauw te bestellen zijn.

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:37

Afbeelding
Ik neem aan dat je dit model bedoeld? Die zijn telkens makkelijker verkrijgbaar. Bij de Hypo-ketens zijn ze in de aanbieding met 't eindejaarstententenkamp maar ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of dat hetzelfde model is. Ze kosten in de aanbieding dan € 55,-. Anders moet je eventjes de site van Horselover in de gaten houden - daar komt straks de folder online (www.hypoplaza.demon.nl).

Ik heb heel eventjes op Google gekeken maar ik kon niet vinden dat ze in het donkerblauw verkrijgbaar zijn. Anders moet je zelf even met de zoekterm 'International ATH helmet' zoeken.

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 18:11

volgens mij heb ik ze gezien bij Emmers in Hamont (www.emmers.be) weet het alleen niet zeker maar je kunt gewoon even bellen, toch?

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 18:19

Officieel heten ze IRH, International Riding Helmets. Ik heb er 1 bij de plaatselijke ruitersportzaak gekocht voor 70 euro. Hij zit heel lekker, maar is wel warm. Met dit weer geen probleem, maar voor de zomer wil ik er een andere bij hebben.