gezocht: ATLEET zwarte pony 1.45m vanuit Assendelft verkocht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

AltijdLente

gezocht: ATLEET zwarte pony 1.45m vanuit Assendelft verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 20:08

hoi allemaal,

ik weet niet zeker waar dit topic hoort..als ie hier niet hoort, graag verplaatsen alvast bedankt!

we zijn op zoek naar Atleet, een zwarte pony met diamantvormige kol en 3 witte voetjes, linksvoor is zwart en 2 witte stippen vlak bij zn schoft.
hij is geboren op manege zilverster in zoetermeer op 4 juni 1989 en heeft daar gestaan tot april 2003.
de laatste plek die wij weten waar vanuit hij doorverkocht is was
hippisch centrum 'de delft' in assendelft. we zijn daar nog langsgeweest maar de eigenaar wist niet aan wie hij verkocht is dit was namelijk deels een handelstal.

het signalement :
Atleet is een zwarte pony van ongeveer 1.45m en nu 16 jaar. hij is altijd manegepony geweest en de reden dat ie verkocht was is omdat ie niet wilde lopen. bokken, stilstaan en kindjes erafgooien (in assendelft hoorden we dat hij daar hetzelfde gedrag vertoonde).
hij zuigt lucht en houdt veel van bananen
hij is verder erg lief in de omgang en is niet gemeen tegen paarden of andere dieren.

we willen hem graag vinden omdat zijn vroegere verzorgster (mijn beste vriendinnetje) wil weten of hij goed terecht is gekomen en hem evt wil kopen en mee terug naar huis nemen.

meer foto's komen eraan, de scanner is dwars vanavond, hier is er alvast eentje:

Afbeelding

_Sammy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:14

nee sorry je moet denk ik de grotere manege's in de buurt bellen ik denk zelf dat hij gewoon doorgehandeld is..

AltijdLente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 20:17

dat denken wij ook. we hopen alleen dat iemand uit die buurt hem herkent.

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:20

Er is hier een apart topic voor, ik zal even TEMmen

Authentic

Re: gezocht: ATLEET zwarte pony 1.45m vanuit Assendelft verk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:23

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:44

Zie de link van Jus, hier een slotje.