Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

hoop dat hij alle ratten uitmoord!

mijn tante heeft zo'n apparaat staan bij het voer, die hele hoge tonen produceerd.
) aan het navragen naar een bepaalde geur-spray die niet giftig is maar door de geur Ratten op een afstand houd.
)
gesina schreef:Drie dagen geleden heeft de buurman er nog een doodgeschoten.
reeskees schreef:Zet op verschillende plaatsen lokdozen neer (te koop bij welkoop ).
zelf doe ik vaak wat rattengif in een plastic zakje en smeer de buitenkant in met stroop en plak er wat granen of kippenvoer op. De rat denkt: "Lekkere gezinsverpakking" en sleept het mee naar zn holletje en deelt de inhoud met het complete gezin. De afloop laat zich raden...
Het werkt perfect!!!
succes ermee
Ik heb toen een heleboel zakjes muizen- en rattenvergif meegekregen. Nu zaten ze bij ons wel niet in de stal (de ratten dan, muizen wel maar goed daar ben ik al aan gewend) maar op de mesthoop dus ik heb een aantal dekseltjes en bordjes verzameld, her en der verspreid en regelmatig voer ik mijn ratten lekker paars vergif!
phannie schreef:ik heb volgens mij geen ratten op stal maar muizen, ik zie ze nooit maar de keuteltjes bewijzen genoeg, al mijn voer zit in afgesloten tonnen, onmogelijk dus, maar ik heb mijn wortels in kratten, vreten ze wortels?? ik heb de wortels sinds kort pas op stal en heb nog niets gezien wat aangevreten is.
ik heb wel een paar jaar geleden een keer gehad dat ik een deken nodig had die al een tijdje opgevouwen lag, ik pak hem, vouw m open....IEEEEUUUW een heel nest blote baby muisjes!! pas dus op met lekkere warme opgevouwen dekken en dekens....