het zijn nog geen wonden of-zo alleen de haren voor een deel weg wat kun je hieraan doen? helpt het als je het deken losser doet ? iemand een idee XX Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
het zijn nog geen wonden of-zo alleen de haren voor een deel weg wat kun je hieraan doen? helpt het als je het deken losser doet ? iemand een idee XX
Needje schreef:Alleen hoor ik daar de mensen weer over klagen dat ze drukplekken veroorzaken op de schoft...
batje schreef:vaak schuurt die beschermer helaas wel op andere plekken, bijvoorbeeld bij de manenkam.
Wat ook super werkt is anti klit spray op de boeg spuiten. Omdat het zo glad maakt glijdt de deken erlangs ipv schuren.
Citaat:Mijn paard heeft ook schuurplekken. Maar zolang ze niet tot op de huid zijn, is het jammer, maar nu eenmaal niet anders. Af en toe smeer ik t in met calendula. Ik heb nog nooit open plekken gehad. Maar aan zo'n BH begin ik niet. Heb bij een stalgenootje dus gezien wat dat deed. Mooie witte haren op een zwart paard..... Grrrr.
Needje schreef:Alleen hoor ik daar de mensen weer over klagen dat ze drukplekken veroorzaken op de schoft...

Samo schreef:Of een deken met een gladde, nylon, binnenkant. Hierdoor schuurt het ook minder.
ben er dus niet zo tevreden over..
ik ga denk ik voor de anti klit spray .. hoop dat het helpt
Mystica schreef:Samo schreef:Of een deken met een gladde, nylon, binnenkant. Hierdoor schuurt het ook minder.
Juist daarvan krijgt mijn paard schuurplekken.
Yvonniej schreef:fleece? volgens mij gaat dat nog erger worden.. Dat is onnatuurlijk spul wat heel heet word van wrijving

#Ymke# schreef:9 vd 10 keer is je deken dan niet goed passend.
Grotere/andere deken kopen of eentje met een speciale voering bij de schouders!