Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Loesjuh schreef:MirandaFuego, niet alle stallen zijn zo. Ik moet zeggen dat ik ook niet gauw voor een stal zou kiezen waar je bijv niet eens een verzorgster mag, alleen al om het idee. Maar de pensionstal waar ik sta is alles te overleggen en geen enkele vervelende regel. Als je zo'n pensionstal in de buurt hebt zou ik daarvoor kiezen. Is toch iets meer luxe en kost je minder tijd.

LiSSy schreef:stroom en water is natuurlijk wel superhandig als je je paarden zelf ergens huisvest!
misschien kun je met je vader overleggen dat hij de huur van de weides bij de huur van de stallen doet... dan betaalt hij nog hetzelfde en jij wat minder dan als je alles zelf moet betalen.
Maar met jouw ‘eigen’ stal klinkt het als helemaal niks, geen water, geen stroom, ook maar een beperkte ruimte voor opslag hooi en stro zo te lezen (omdat je er elke keer iemand om moet laten rijden). Dus denk dat je dan beter af bent op een pensionstalling… 

)