Springmatriaal?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Mel

Springmatriaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 19:53

Wat is veilig om te springen?
Boomstammen?
of is dat gevaarlijk?
Advies..

tamara16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:55

volgens mij kun je best boomstammen springen hoor, als er maar geen gevaarlijke dingen uitsteken.
En je paardje moet het natuurlijk wel kunnen, met de cross country springen ze ook van die boomstammen.
Maar zorg wel dat je paardje het wel kan en zo doende bandages of peesbeschermers.
veel succes

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:25

ben het met tamara16 eens:) op de stal waar de haf van mijn vriendin stond hadden ze een springtuin met boomstammen waar ik regelmatig met haar haf sprong

Murkje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:32

heey

wat je ook kan doen is gewoon het puntje van een houten paaltje zaden die opschilderen en je hebt eenm prima balkje en dan van hout springstaanders maken...dat werkt prima (heeft een vriendin van mij ook)

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:55

Het kan wel, maar het is niet mijn favoriete hinderniskeuze. Het geeft namelijk niet mee als je paardje tegen de boomstam tikt. Ik zou gewoon even van hout een simpel hindernisje maken. Of gewoon tonnetjes ofzo kopen en 2 balken maken of kopen en dan heb je een hindernis