Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

r0dY schreef:ik doe ook de opleiding paardenhoyderij, en zit nu in het 2e jaar.
vorig jaar heb ik stage gelopen op een fokkerij, en daar heb ik heel veel geleerd over de fokkerij en afstamming, ook kon je veel met jonge paarden werken, toileteren beetje longeren en soms rijden, en mee naar hengstenkeuringen en merrietesten en afstammelings keuring, ook bij VDL in bears![]()
Nu loop ik stage op een dressuur/handelstal
het is daar super gezellig en leert heel veel mag ontzettend veel rijden, en longeren, zo heb ik een paard voorgereden voor de camera en die gaat naar Amerika![]()
en rijd veel jonge poaarden en doorgereden paarden tot prix st george niveau heel leerzaam en super gezellig!!!!!!!!
maar dit is de regio Groningen![]()
maar ik wil wel meer weten over je stage bij VDL in bears

ilsejee schreef:Wat denk je van buitenland? Ik ken een superadres in de Belgische Ardennen! Véél rijden (alleen voor durfals) en véél leren!
stuur maar een pb als je meer wilt weten
Ik ben trouwens 4e jaars HBO Paardenhouderij en heb deze stage in m'n 2e jaar gedaan.

Princess schreef:www.ruitersportcentrumwestbrabant.com mag je ook rijden, hoeft niet te mesten en zit niet ver van jou!

LindaLinda schreef:Princess schreef:www.ruitersportcentrumwestbrabant.com mag je ook rijden, hoeft niet te mesten en zit niet ver van jou!
Ziet er leuk uit! ben je hier zelf ook geweest?
Princess schreef:www.ruitersportcentrumwestbrabant.com mag je ook rijden, hoeft niet te mesten en zit niet ver van jou!
Ziet er leuk uit! ben je hier zelf ook geweest?
ja heb hierzelf ook 3 maanden stage gelopen