haai, mijn ponies en paard staan thuis.
mijn ponies staan in een paddock met schuilstal en mijn paard staat in een stal die weer naast de paddock staat. alleen voor hem gebruiken we dus stro, en dan ook alleen in de winter want in de zomer staat hij gewoon ook in de paddock. maar voor kuil betalen we ongeveer 5 euro en voor hooi ongeveer 3 euro per baal. voor stro denk ik ook zoiets rond de 2/3 euro. tsja en ik denk dat je in de winter zeker wel een baal stro per week gebruikt.
dan bix is ongeveer 8 euro.
de mest is inderdaad wel een probleem. zeker als je niet in de polder woont. wij wonen namelijk wel in de polder en in de winter doen we gewoon alle mest op de mest hoop wat we dan in het najaar weer op het land van de boer uitrijden (dat mag hebben we gevraagd
) ook hadden we een tijdje een afspraak bij een manege dat we daar de mest mochten brengen voor een vast bedag per maand. want als je de mest op wil laten halen kost dat erg veel...
toch denk ik wel dat je goedkoper uit bent om je paard thuis te zetten. maar je bent wel meer tijd kkwijt want je kan nooit een dagje overslaan je moet iedere dag voeren en uitmesten etc.