PAVO tottal supply, ook extra temperament als bij multivit15

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

PAVO tottal supply, ook extra temperament als bij multivit15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 16:34

Aangezien de winter echt is aangebroken, begin ik weer met het voeren van een extra aanvullend supplement.
Warien is toch aan de oudere kant en wat extra vitamines etc kunnen nooit kwaad

Vorig jaar gaf ik haar 1x dd 20gr PAVO multiVit15, daarop deed ze het goed.
Haar vacht, hoeven en totale uitstraling waren top... alleen zat ik wel met een hyperactief paard. (heeft ze in de winter zowiezo meer last van )

Nu hadden ze bij de zaak waar ik het altijd haal ook PAVO Tottal supply, een nog completer suplement, waar ook biotine e.d. inzit en goed voor paarden op leeftijd (stond op de emmer )
Maar verder werd er niets vernoemd over een energie verhoging of extra temperament bij gebruik?
De meneer van de winkel ( ) wist er ook niet veel over te vertellen, van de MV15 wist hij het toen wel.
Dus hoopte ik hier op reacties van mensen die het al gebruiken?

Op zich maakt het mij niet zo heel veel uit, maar dan houd ik rekening met de hoeveelheid die ik ga bijvoeren, voordat ik een bommetje onder mijn bips heb

c_alsemgeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 20:28

niet...?

Lermy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 02:05

Ik voer het nu zo'n half jaar aan mijn paarden, aan het temperament heb ik niets gemerkt.
Kan het niet zijn dat je paard het echt nodig heeft? Dat uit zich dan in een gelukkig (misschien hyper-actief) paard?
Dus dat ze zeg maar futloos is zonder extra vitamines/mineralen?

GCH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:44

Ik voer ook Pavo totall sypply, maar merk er niets van wat betreft temperament.

Pikolino

Re: PAVO tottal supply, ook extra temperament als bij multiv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:49

www.pavo.nl

Citaat:
Pavo TotalSupply
De complete aanvulling van vitaminen en mineralen
Je wilt graag dat jouw paard gezond is en vitaliteit uitstraalt, ongeacht de leeftijd. Dan wil je er zeker van zijn dat jouw viervoeter uitgebalanceerde voeding tot zich neemt. Met Pavo TotalSupply geef je je paard alle waardevolle vitamines, mineralen en sporenelementen die dagelijks noodzakelijk zijn. Voor een goede opname wordt gebruik gemaakt van mineralen en sporenelementen met een hoge biologische beschikbaarheid.

Aanbevolen dosering
Volwassen paard: 20-80 gram per dag

Pony: 10-40 gram per dag

(1 doseerlepel bevat 20 gram)

Belangrijke eigenschappen
Als totale vitamine- en mineralen aanvulling
Extra aanvulling bij een lage krachtvoergift
Extra aanvulling voor paarden en pony’s op leeftijd

c_alsemgeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 20:50

Lermy schreef:
Ik voer het nu zo'n half jaar aan mijn paarden, aan het temperament heb ik niets gemerkt.
Kan het niet zijn dat je paard het echt nodig heeft? Dat uit zich dan in een gelukkig (misschien hyper-actief) paard?
Dus dat ze zeg maar futloos is zonder extra vitamines/mineralen?

Nou als ze nu fuloos is
Nee, ze ziet er nu ook goed uit maar vanwege de leeftijd en de wintermaanden wil ik altijd iets extra's geven.
Ze is gewoon een paard wat daar erg op reageerd, iets teveel voer of wat extra's waar veel energie in zit en ik heb een huppeltrutje onder mijn bips in de winter
Bij de pavo mv15 staat het er ook bij in de gids zag ik net... bij de tottal supply zie k er niets over iig