Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) en na 2x doen alsof het hun eigen paard is

aafje87 schreef:je hebt penny's en penny's.
Je hebt de lieve penny's, deze gaan elke dag trouw naar het weilandje een paar minuten verderop om naar de paardjes te kijken en ze te vertroetelen. Op de manege(1x in de week) zijn ze de hele middag bezig met poetsen en plukken.
En je hebt vervelende penny's deze meisjes weten alles(athans zo doen ze zich voor) hebben een grote mond, en helpen allerlei wild west verhalen de wereld in. Als ze een verzorgpony hebben doen ze er alles mee(vaak ook dingen wat de eigenaar verboden heeft) en vaak gaan ze jou als eigenaar de les proberen te lezen.

Elisa2 schreef:Haha,grappig allemaal..voor mij zijn pennymeisjes,meisjes in de leeftijd van 0 tot en met ong. 18 jaar. Meisjes met verzorgpony's die druk in de weer zijn er mee en een hoop aan het leren zijn.Er is niks negatiefs aan het woord pennymeisje,ookal word het weleens gebruikt op het forum.Dan doelt men eigenlijk op een jong iemand die nog een hoop moet leren.
noekiejj schreef:aafje87 schreef:je hebt penny's en penny's.
Je hebt de lieve penny's, deze gaan elke dag trouw naar het weilandje een paar minuten verderop om naar de paardjes te kijken en ze te vertroetelen. Op de manege(1x in de week) zijn ze de hele middag bezig met poetsen en plukken.
En je hebt vervelende penny's deze meisjes weten alles(athans zo doen ze zich voor) hebben een grote mond, en helpen allerlei wild west verhalen de wereld in. Als ze een verzorgpony hebben doen ze er alles mee(vaak ook dingen wat de eigenaar verboden heeft) en vaak gaan ze jou als eigenaar de les proberen te lezen.
ben het helemaal met je eens!
noekiejj schreef:whahaha!
runningkawa schreef:Lieve penny meisjes zijn meisjes die graag troetelen en verzorgen.
En hun kamer vol paarden plaatjes hebben hangen
vervelende penny meisjes zijn die met grote sterkte verhalen over mishandele wilde paarden
en die alles hebben gered van de slacht
En als enige op die wilde hengst (euh ruin) kunnen rijden
en ook denken dat ze perfect rijden en zeker niet naar een ervarender iemand hoeven te luisteren.
dolfijns schreef:nou mijn beeld bij een penny meisje is roze halster, vlechtjes liefst met strikjes bandage liefs zelfde kleur al sjabrak en verder helemaal gek van paarden, kunnen over niets anders dan paarden praten enz. ik heb laatst gemerkt dat het niet leefdrijd gebonden is.

dolfijns schreef:nou mijn beeld bij een penny meisje is roze halster, vlechtjes liefst met strikjes bandage liefs zelfde kleur al sjabrak en verder helemaal gek van paarden, kunnen over niets anders dan paarden praten enz. ik heb laatst gemerkt dat het niet leefdrijd gebonden is.