reclame op deken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

eveline_B

reclame op deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 10:01

Ik was op oek naar oude topics hierover, maar kon het topic dat ik zocht niet vinden. Daarin stond een reactie van iemand die met paarden naar de drafbaan gaat met een foto van een deken erbij met een mega-opdruk.

Maar ik zoek dus ervaringen van het bedrukken van fleece dekens. Wol bedrukken wordt wel vaker gedaan en fleece borduren ook. Maar ik wil het liefst een fleece deken (meer keus en goedkoper) met een opdruk (kan vaak groter en goedkoper gedaan worden dan borduren)

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 10:37

Fleece is inderdaad in veel meer kleuren verkrijgbaar dan wol. Borduren op een groot oppervlakte is geen optie. Het borduursel wordt te zwaar, waardoor de deken gaat scheefhangen. Afhankelijk van hoeveel kleuren of de grootte van de opdruk ben je tussen de 15 en 35 euro kwijt denk ik.

eveline_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 08:58

Het moet inderdaad een groot oppervlak worden, maar wel aan beide kanten. Ik wil het vrij groot hebben ca. 50 of 60 cm breed en ca. 25 cm hoog in 1 kleur.
Misschien wordt dat ook minder mooi met borduren? Fleece is toch een soepelere stof dan wol en geeft dus minder steun/stevigheid aan het borduursel

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 09:03

Als ik jou was zou ik even bij Divoza informeren, zij doen dit en hebben er 'denk ik' wel verstand van

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 09:09

Ik heb een fleece deken van harry's horse een paar jaar terug laten borduren met het logo van mijn vaders bedrijf er op maar het is niet zo heel er groot en aan beide kanten dus ik weet niet hoe het zit met scheefhangen van de deken.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 10:22

Ik heb een paar wollen dekens en en aantal dekjes, alles is geborduurd met sponsorlogo, ook de wollen dekens
Bedrukken gaat er sneller af, borduren blijft erg lang mooi, hup in de wasmaschine en alles blijft perfect, de deken is ook niet zwaar en hangt ook niet scheef...
De logo's op de dekens zijn ongeveer 50 x 70 cm

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 10:28

Ik denk dat het beste een kan informeren bij een ruitershop bij jou in de buurt. Vaak bieden (grote) zaken wel deze service.
Je betaalt vaak dan geld om het logo in een sjabloon om te zetten. En geld voor het bedrukken. Het sjabloon mag je dan houden, zodat je altijd terug kan komen om het logo op andere dingen te laten drukken. Zonder de extra kosten voor het sjabloon