Outlet store, Mr Ed, Maassluis

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jorie

Outlet store, Mr Ed, Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 00:24

Is het wat? Wie is daar geweest? Is het groot, zijn de prijzen idd erg laag of valt dat tegen? Welke merken hebben ze?

Ik woon behoorlijk in de buurt maar wil toch even weten of het nut heeft om die kant op te rijden!!

Barcelano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 01:04

Vind het ene goede winkel en hebbben vele merken leuke spaar acties en leuke aanbiedingen

duikpaardje

Re: Outlet store, Mr Ed, Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 08:36

de outlet store is een kleine loods, rechts van de ingang met wat restpartijen tegen lage prijzen.
Als je naar de gewone winkel gaat is het leuk om er even door heen te lopen maar ik zou er zeker niet speciaal voor de outlet naar toe gaan !

Charly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 08:37

Ik ben er vorige week geweest, toen een regendeken gekocht die normaal €134,95 was en nu €50,=! Tis dat ik er vlakbij woon, zou niet speciaal er voor van ver komen.

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 08:41

Als je toch in Rdam woont, zou ik als ik jouw was gewoon is een keer gaan kijken..

En dan ook in de gewone winkel!!

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 11:32

Sinds wanneer is die outlet er dan? Wist ik helemaal niet.. Ik ben er een jaar geleden ofzo een keer geweest hele leuke winkel vind ik het!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:15

Die Outlet Store is er denk een half jaar? Ik ben er ook nog niet geweest.

De Mr Ed is hier hartstikke dichtbij, daarom ga ik er heen, maar vind het verder geen bijzondere winkel. Waarschijnlijk ook omdat ik alleen het broodnodige koop en niet allelei prutteltjes ga kopen.

Mijn bijrijder werkt er, dus die neemt nu zo af en toe wat mee als ik het nodig heb. Dan hoef ik er niet helemaal heen.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:32

Ik heb er wel is een rijblouse vandaan gehaald voor 5 euries, hij was 70 euries eigenlijk..

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 19:48

AnoukShel schreef:
Als je toch in Rdam woont, zou ik als ik jouw was gewoon is een keer gaan kijken..

En dan ook in de gewone winkel!!

In de gewone winkel ben ik al eens geweest!! Maar vroeg me juist af of die outlet store iets was of meer gewoon ouwe rotzooi waar ze vanaf moeten. (zoals de tentenramp meestal is)

Mijn stamkroeg zaak blijf ik toch wel trouw!! (Commijs)

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:16

Het is wel netter dan tentenkamp, maar niet heel erg groot. een klein bij gebouwtje, (meer een kamertje eigenlijk) waar ze wat dingen hebben waar ze vanaf moeten. niet echt groot ofzo, maar er kunnen erg interesante dingen tussenzitten
ik had een stel ariat stalschoenen van 85-> 50 o.i.d.

marfiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:39

Mr. Ed is leuk!
Ik kom er niet heel erg veel maar wel als ik iets nodig heb, een vriendin en tevens instrictrice werkt er die heeft laatst met die 2 dagen toen er 20% korting op alles was een mooi dek voor me mee genomen (die ik al eerder had gezien)
Vind het een leuke winkel, de outletstore ben ik niet zo kapot van ik ben er 1x in wezen kijken en had eenpaar handschoentjes voor 5 euro die normaal 10 zijn.. mooi mee genomen!
Vaak bestel ik ook makkelijk iets op internet (omdat het meestal ook ietsjes goedkoper is (ten zij je meeerdere dingen besteld)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:01

Helemaal super, ik kan me wel een hele middag vermaken in zowel de Outlet als in de naastgelegen winkel. Het personeel is ook erg aardig en het assortiment is helemaal ok. Ik moet er een eindje voor rijden, maar kom er erg graag .

Sash

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:18

bleehh ik vond het ontzettend tegenvallen. zoon eind gereden voor mr ed. ik vond het tegenvallen omdat ze een hele hoop merken niet hadden. en ik vond steeds alleen maar merken in de wat duurdere prijsklasse. ik zocht bijvoorbeeld een shapbrak, zadelvormig en dat hadden ze niet.... en stalschoenen waren er ook bijna alleen maar van ariat en ja dat is toch iets duurder (was voor mn zusje ik heb zelf wel ariats )

ook vin dik het niet echt superstore, het is wel heel groot opgezet maar ze benutten de ruimte niet echt vind ik.

de outletstore ernaast vind ik wel goed. echt goeie kortingen! maar ik zou inderdaad niet speciaal ernaartoe gaan het is net dat je geluk moet hebben ergens tegen aan te lopen....

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:40

Sash; Helaas is 75% van de consumenten hier alleen maar op zoek naar het duurste en het mooiste. Dat is de trend hier in de omgeving. Daarom zijn er dus vooral duurdere merken, want die verkopen vooral.
Goedkope dekjes hebben ze niet eens meer, onder de 50 euro wordt bijna niet meer verkocht.

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 17:28

Toen ik er voor het laatst was toen hadden ze juist veel goedkope dekjes van HH enzo? Hebben ze dat er allemaal uitgegooid?

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:31

Ja, die hele simpele HH dekjes, maar die zijn allemaal als zomerdeken te gebruiken voor mijn D-pony
De grote Cob-dekjes, of wat kleinere Full, zijn er niet in (voor mij) gewone prijzen.

EdelweissBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:47

ik weet dat hun een internetsite hebben, maar daar kun je geen producten bestellen toch? Ik bedoel net als bij divoza dat je daar gewoon kan 'shoppen' op internet.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:12

Nee, op www.mr-ed.nl heb je een beetje info over de winkel, maar je kan niet online kopen.

Sash

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:02

ja ik dacht dat al een beetje dat dat daar de trend is... heel anders dan hier in zeeland was mij al eens verteld bij hyporama. maar daar ga ik dan toch liever naartoe.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:32

Ze kunnen natuurlijk wel goedkope spullen neerzetten, maar als het toch niet verkocht wordt, is het zonde!

Sash

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:34

ja das waar je moet je toch op je publiek richten... naja het is voor mij toch uit de route.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 09:42

Voor mij niet. Ik woon aan de Schiedam kant van R'dam. Dus ik ben er zo.

Ik ga er toch eens heen voor de lol. Ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden!!

Maar dat ze bijna niks van HH hebben vind ik wel jammer!! Ik vind HH super, zeker kwaliteit/prijsverhouding.

Merken interesseren mij echt geen moer. Iets moet fijn zijn, leuk zijn en doen waar ie voor is (een regenjas moet waterdicht zijn bv) Dus ik doe rustig een vest van bv Anky aan en daaronder een truitje van de Wibra/Zeeman!!!

En in mijn geval moet iets paars of zwart zijn

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:44

Is zeker de moeite waard om te gaan kijken, supergoede aanbiedingen, en gewoon ook courante maten en kleuren.

Zou zeker even langsrijden

Jorie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 12:47

KiWiKo schreef:
Is zeker de moeite waard om te gaan kijken, supergoede aanbiedingen, en gewoon ook courante maten en kleuren.

Zou zeker even langsrijden

Gut, geen last van concurrentie gevoelens???

(misschien hebben ze daar wel pollypads in paardenmaat )

Nikitaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:54

ik vind het wel een beetje vreemd dat ze ineens geen spullen meer hebben van Harrys horse normaal gesproken hadden ze dat altijd daar.. beetje vreemd. majah dan ga ik er ook niet heen want ik had juistverwacht dat ze de nieuwe zomercollectie van harrys horse dan wel zouden hebben.