Valt mij op dat het een enorme hype is, net als vorig jaar de Uggs..ok een slechte vergelijking
, maar wat maken die pads zo speciaal? Heb er echt geen verstand van, vroeg het mij zo opeens af
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, maar wat maken die pads zo speciaal? Heb er echt geen verstand van, vroeg het mij zo opeens af

,

!
) ook uggs (neppe dan ven skechers, weet even niet meer hoe je het schrijft
ook niet belangrijk) Maar ik doe niet mee aan de anky pads rage haha
Ik heb wel van die HH pads, maar niet van anky, die zei eens iets gemeens over ijslanders dus die leg ik niet op mn ijsje haha
. Maar zijn leuke dekjes. En ander dekjes zijn ook heel modieus hoor. Roze, lichtblauw, ach jah en die arme paarden moeten er maar mee lopen

Sammie schreef:Wat ik wel een rage vond waren die bonte onderleggers, iedereen koopt (of kocht ze) zonder dat het ook echt nodig is (of was) en heel veel mensen gebruiken ze nog verkeerd ook.
geef mij maar pumps...

Sammie schreef:Wat ik wel een rage vond waren die bonte onderleggers, iedereen koopt (of kocht ze) zonder dat het ook echt nodig is (of was) en heel veel mensen gebruiken ze nog verkeerd ook.
Dan heeft het totaal geen nut dat het "echt schaap" is!! Het moet dus wel op de blote huid liggen natuurlijk!!!
)
Kimberley77 schreef:Nou Jorie, wie weet zijn eerdaags de pollypads weer helemaal in, hihi..