Ik wil mijn vader hier mee overtuigen dus help me !
Bedankt..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dicht bij huis (zowat in onze achtertuin..) en zoveel zijn de kosten niet voor mn paard,,, hoefsmid hoeft niet vaak te komen, hij heeft zwarte, stevige hoeven, slijten niet snel...
XxSultanxX schreef:wrom moet ze het bij verzorgponys houden![]()
(zoals somigen van jullie zeggen)
ze vraagt tog wat ongeveer de kosten zijn!
en als je hem gratis mag stallen dan scheelt dat al heel wat...
Delphi schreef:
*voer: krachtvoer €6,45 per 25kg, hooi +/- €11,00 voor grote baal
*enting €15,35 + voorrijkosten €21,80
*hoefsmid (1 keer per 8 weken) €65,00 (globaal genomen = afhankelijk van wat er moet gebeuren)
*wormenkuur €13,00 per keer, zes keer per jaar
*altijd een bedrag achter de hand houden voor onverwachte dierenartskosten
Miriano schreef:hooi is niet zoveel hoor.. wij hebben veel goedkoper, en goede kwaliteit..
wormenkuur is 4 tot 6 keer
en waarom zou je per se krachtvoer moeten hebben? wij hebben gwn slimpele brokken, en hij doet het er goed op
Miriano schreef:hooi is niet zoveel hoor.. wij hebben veel goedkoper, en goede kwaliteit..
wormenkuur is 4 tot 6 keer
en waarom zou je per se krachtvoer moeten hebben? wij hebben gwn slimpele brokken, en hij doet het er goed op
dan hebben we merel nog, die is wat goedkoper. 220 per maand stalling, maar das inclusief stro, kuil, sport of basisbrok, mueasli, zemelen. je kan het er allemaal bij vragen. peen krijgen we gratis van verzorgster. merel heeft geen ijzers.. dus das 35 euro.. en na 4 maanden hoeft ze nog steeds niet bekapt te worden(heeft super poten) ontwormen doen we tegelijk met willem zijn schema en inenten is ook 2 keer, maar dan alleen de influenza/tetanus.
), maar dan wordt het toch echt weer een bijrijdpaardje...