heb een vraagje heb nu een veulen shadi hij is van 10 januari 2005 dus 11 maanden zijn moeder is een arabier van 1.48m zijn vader is een arabier van 1.52 en 3,5 jaar
heb hem van de week opgemeten en hij is 1.40 m hoe groot zal hij worden?omdat hij echt super groot is bijna als zijn moeder en pas 11 maanden is? of kan t zijn dat hij nu niet meer veel zal groeien? wie heeft er ook een arabiertje van deze leeftijd?
Die van mij is nu ook rond de 1.40 en 13 maanden oud. Ik schat dat hij op ongeveer 1.50 uitkomt? Ik denk dat die van jou ook wel zoiets zal worden. Die van mij is dan wel een NRPS maar zijn ouders (1.45 en 153) zijn ongeveer net zo groot als de ouders van die van jou.
ja ben echt benieuwd want zijn vader heb ik ook vanaf veulen gekocht en die was 1,5 jaar en zo groot als hij nu en toch nu op 3,5 jarige leeftijd 1.52. maar je weet nooit licht ook aan hoe die ouders weer waren.zijn ouders zaten ronde de 1.58 weer
hallo je paardje kan toot zijn 8ste jaar groeien dus dat word een grood paardje maar hij groeit het meest in zijn jaarling tijd dus nou dan weet je dat gr tamara
Je kunt er niks van zeggen. Wij hebben er eentje staan die als jaarling 2 cm minder meette als nu. We hebben er ook staan (volle broer oa) die na het 3de jaar nog 5 cm gegroeid zijn. Sommige groeien als jaarling enorm, sommige op latere leeftijd.
jee zo groot al?? hmm ik heb geen verstand van groeien en paarden. Een meisje bij mij op stal heeft een pony van 1,5 jaar en die is nu nog bestwel klein, in de 1.20 ongeveer, hopen dat die toch wel even wat verder groeit!