Divoza, best slechte ervaring!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Juultje_

Divoza, best slechte ervaring!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 19:22

Ik had woensdag het framboos kleurige dekje van HH besteld van Divoza en een halster goud met zwart in maat cob. Ik kwam vanmiddag thuis...jesss pakketje, maar wat zat erin?? Een paars dekje van harry horse, verkeerde kleur dus, ik gelijk divoza mailen en ik kon hem gelukkig terug sturen. Het halster was wel goed(dacht ik) want het zat in plastic met een sticker erop met maat cob, maak ik hem open blijkt er een maat full in te zitten. Nu zijn het halster en het dekje weer onderweg naar Weesp, en ik dacht deze week al lekker te gaan rijden met mijn nieuwe dekje. Ik hoop dat het goed komt
Hebben jullie wel eens wat terug gestuurd en werd het dan netjes afgehandeld en binnen hoeveel dagen kreeg je ongeveer het goede pakketje thuis??

Liex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:25

Ik heb geen ervaring met dingen bestellen van Divoza. Wel heb ik net een deken besteld, Orican Denim 185. Na dit verhaal hoop ik maar dattie goed aankomt..

Maar wat vervelend zeg. Ik heb dit eigenlijk nooit eerder gehoord. Vooral niet bij Divoza.. Tsja..

Francien_

Re: Divoza, best slechte ervaring!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:26

Lekker stom zeg! Ik koop (als ik er wat koop) het in de winkel, maar meestal vind ik het daar veel te duur. Hoewel ze er wel leuke diingen hebben meestal

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:27

ik heb al een aantalkeer bij divoza besteld, maar altijd goed gegaan.
toen vorig jaar de pagony tussen dekens in de aanbieding waren kreeg ik nog netjes een briefje dat ze de 185 niet hadden, maar dat hij na gestuurd werd binnen 3 weken. de 215 had ik al wel. heb hem netjes binnen die termijn gekregen.

_Juultje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 19:30

love_mickey schreef:
Lekker stom zeg! Ik koop (als ik er wat koop) het in de winkel, maar meestal vind ik het daar veel te duur. Hoewel ze er wel leuke diingen hebben meestal

Jah dat ga ik voortaan ook maar doen, de dichtbijzijnde(schrijf je dat zo ) ruitersport zaak is denk ruim een half uur rijden, maar dan weet je wel dat je met het goede thuis komt

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:31

Het is elke keer bij mij nog netjes afgehandeld.
Maar het gaat wel vaker fout met verkeerde pakketjes (ook bij andere postorder bedrijven.)
Ik had laatst een zweetdeken met hals besteld maat 195, kreeg ik de deken stond op het kaartje 195, maar aan het witte lapje aan de deken stond 205 . Iets te groot maarja, ik heb t maar gehouden, want gebruik t toch alleen maar om af te zweten.
Maar t blijft vervelend.

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:02

Ik heb 2 x besteld bij de Divoza. één keer goed gegaan en één keer fout

Moest een witte rijbroek hebben maat 40. oke maat was te klein (poeh viel echt klein) dus terug gestuurd en 42 besteld

stuurden ze WEER een 40 op

Gebeld en teruggestuurd en toen kreeg ik wel de 42

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:07

poedersuiker zeg juul
ik had je dekje en halster graag willen zien
en ik denk dat dat rozige shabrak wel erg mooi bij ginger staat

_Juultje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:14

Marijkjuh schreef:
poedersuiker zeg juul
ik had je dekje en halster graag willen zien
en ik denk dat dat rozige shabrak wel erg mooi bij ginger staat

Jah echt poedersuiker! Maar ik hoop ze vrijdag te hebben en dan neem ik ze meehoor en ik weet wel zeker dat het dekje ginger goed staat !

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:59

Wel vervelend, hoor!

Gelukkig kon je het allebei terug sturen en krijg je wel de GOEDE dingen terug, laat je het even weten ?

_Juultje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 21:09

Jah ik laat het weten!!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:22

Ik vind het dan niet echt een slechte ervaring hoor, ik bedoel die mensen hebben het ook druk en kunnen ook weleens wat fout doen

Ik heb juist een maand geleden bij Piafferuitersport 2 dekjes van de HH winterkleuren besteld + bijpassende bandages.. Dus ik geld achtergehouden en na 2 weken was het er nog niet.. naja blijkt te zijn dat ze me waren vergeten

_Juultje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 21:35

Jah ik had ook gezet best slechte ervaring. Maar ik heb twee dingen bestelt en die zijn allebei fout geleverd, dat is gewoon niet leuk! Als ze het nu allemaal netjes met me afhandelen dan vind ik het prima....zulke dingen kunnen gebeuren maar vervelend is het wel.

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:39

Ik wacht nu al weken op een bestelling..schiet echt niet op zo!

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:18

slechts nog goede ervaringen , heb 1 x gehad dat een der 2 beugel riemen slecht was opgestuurd en zonder enige vraag nieuwe gehad
nog nooit iets verkeerd ontvangen , soms wel eens iets niet om dat het uitverkocht was ..

Shirlemiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 08:43

Ik bestel al ruim 11 jaar bij Divoza omdat ik een hekel heb aan winkelen en ik nu alles per telefoon kan bestellen.Ik heb in al die jaren maar 1x gehad(en ik bestel voor ruim 300-400 euro per jaar!)dat er iets fout was gegaan.Dat was toen ik een deken had laten borduren.Toen stond de naam van onze pony ter hoogte van zijn buik!Ik pissig opgebeld en toen boden ze me 2 opties:Ik mocht hem òf terug sturen en het hele bedarg zou vergoed worden òf ik mocht hem houden en dan kreeg ik 50 % korting.Dus dat vond ik zeer netjes,ik heb hem maar gehouden met de 50% korting.Maar verder gaat alles altijd goed.Ik heb juis een slechte ervaring met Piaffe,dat was eens maar nooit meer!Ik heb ruim 3 weken moeten wachten op mijn bestelling en bij Divoza duurt het hooguit 3 dagen.

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 08:46

Wij hebben ook wel bij Divoza besteld, en we waren er toen tevreden over

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 08:49

ik heb pas een paar keer bij divoza besteld en eigenlijk nooit problemen gehad (overigens ook niet met piaffe).
het enige voordeel nu:
je kan twee keer in spanning zitten te wachten op de postbode, en voor de tweede keer een pakketje uitpakken

Deau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 09:55

Ik heb een keer schoenen besteld de volgende dag had ik ze al

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 09:57

K had een x een wedstrijd jasje besteld, was wat te groot, maar binnen vier dagen had ik een kleinere maat
Hoop voor je dat je het snel krijgt!

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:05

ik had een keer voordat ik naar oosterijk ging wat besteld... me moeder had het pakje opengemaakt enzo, gewoon goede maat toen (ik had al een andere broek van het zelfde merk gekocht, dus ook dezelfde maat)
kom ik terug van oosterijk ben ik afgevallen, dus paste ik hem niet meer
helaas kon ik hem toen natuurlijk niet meer ruile.. maarja als ik weer dikker word pas ik hem weer jammer het was wel een mooie broek

_Juultje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 15:22

Nou het is allemaal goed afgelopen hoor...ik heb het dekje en halster maandag op de bus gedaan, en vandaag kreeg ik het goede dekje en halster geleverd.....ben helemaal blij!!!!!!

Dorus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:25

Ik heb een keer een rijjasje besteld en die ik keurig binnen gekomen. Kreeg er ook nog een kledinghoes bij die ik helemaal niet had verwacht. Weer mooi meegenomen.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:37

Geen slechte ervaringen mee..
Altijd goed afgeleverd.
Als je even belt is het denk ik wel weer oké..
Wel lastig dan.

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:14

nou je goede spullen zijn ook al aangekomen lees ik veel plezier er meer ik vind dat divoza dit soort dingen altijd wel netjes afhandeld ik las laats hier in het forum ook van iemand die had een lekke regendeken en die kreeg van divoza geloof ik ook weer een nieuwe
supper toch?