Hoe kom ik van die vieze equistop-smaak af ??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Hoe kom ik van die vieze equistop-smaak af ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 16:22

Grmz, Bas staat nu overdag samen met een pas afgespeend fries veulen buiten. Beregezellig, veulen zoekt helemaal steun aan Bas en Bas vind dat wel leuk. Wat ik minder leuk vind is dat het veulen aan Bas' manen zit te vreten. Die manen zijn me heilig, dus daar moeten ze vanaf blijven
Bij de schoft was al een mooie pluk afgehapt, ze zullen wel lekker aan het schoft-kriebelen zijn geweest.

Ik ben dus meteen in de weer gegaan met Equistop, en die bende werkt behoorlijk goed. Echter werkt het ook bij mij, ik heb de smaak overal zitten. Zonder dat ik eraan gezeten heb proef ik het overal, het zit volgens mij op mn gezicht,lippen en op mn handen ofzo. Ik draaide net een sigaretje, wilde het vloeitje dichtlebberen, harrejasses, weer die vieze smaak in mn mond!
Als ik met mn tong langs mn lippen lik, proef ik het ook.
Ik heb mn handen en gezicht + mond al grondig gewassen, echter werkt dat niet.

Hoe kom ik van die troep af, het is blijkbaar erg watervast wat wel goed is aan de ene kant ( gaat dus niet na een regenbuitje uit de staart en manen ) maar voor mij is het minder prettig

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:02

Tandpasta?

Om bijv. poeplucht enzo weg te krijgen werkt tandpasta ook goed.

Edit: iets met een sterke mint-geur dus...

Schoentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:03

Altijd plasticke handschoenen gebruiken bij zoiets. Hat kan bijvoorbeeld ook in je huid trekken en dan proef je het idd overal.
Ik zou zeggen, neem eens een uitgebreid bad en hoop dat het er op die manier af gaat...

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:05

Ohhw dat is echt zo'n vies smaakje, kan er helaas over meepraten
Wist toen ook niet echt wat ik eraan moest doen, heb maar veel gedronken.

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:05

Misschien met vaseline ofzo, meestal gaat bv watervaste make-up er ook mee af!
Vertel het alleen niet door aan het veulen, haha!

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 17:11

schoentje schreef:
Altijd plasticke handschoenen gebruiken bij zoiets. Hat kan bijvoorbeeld ook in je huid trekken en dan proef je het idd overal.
Ik zou zeggen, neem eens een uitgebreid bad en hoop dat het er op die manier af gaat...

Gebruik ik normaal ook erbij, dit keer niet maar proef geen verschil met de keren dat ik ze wel gebruikte, ook dan heb ik er namelijk last van.

Een bad heb ik helaas niet, wordt douchen dus

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:57

Tja jasses ik ken het ook. Hoorde laatst dat iemand hetzelfde probleem heeft opgelost met verse pepertjes. Pepertjes malen papje van maken en erin smeren (met handschoenen). Ze schijnen het snel af te leren!!! Maar ook dan moet je natuurlijk niet met je handen in de manen gaan zitten want ook dat is wat pittig. Gebruik bij het opspuiten een kapje op je apperaat (desnoods van papier een toetertje maken) Zo kan het minder in de lucht verspreiden. En tja handschoenen!!!!

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 18:11

Dat van dat kapje is een goed idee Oosterhoff ( zo heet mijn ma ook van achternaam, ook mét dubbel F )
Zal eens aan het knutselen gaan.

Papje van peper kan, maar dit werkt op het moment afdoende, dus ga geen andere dingen maken terwijl ik nog een fles equistop heb

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:16

Pfffff, ik ken dat

Als je per ongeluk je lip aanraakt, dan proef je dat een hele poos. Zo misselijkmakend bitter, brrrrr...

Douchen wil wel helpen Maar ook niet altijd. Ben erg huiverig voor dat spul geworden en het hielp toch niet bij mijn pony

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:24

NIET

Suzanne F.

Re: Hoe kom ik van die vieze equistop-smaak af ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:40

Leuk he?? Ik ken t, had zo´n veullie die mama´s staart op at.

Je blijft het een dagje overal proeven en dan is het wel weg.

Linda_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:20

Oeef ik had precies het zelfde! Ook zo'n smerig troepje voor op de dekens (paard ernaast was een dekensloper kon iedere week een nieuwe deken kopen). Het zat idd overal en je proefte het ook. Uiteindelijk werkte het niet echt (ja de eerste paar dagen na een halve bus erop gesprayt te hebben) en heb ik besloten omd e volgende winter geen dekens meer te gebruiken en heb er geen spijt van gehad...