Wie ook naar bijscholing ORUn op 27 december?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Wie ook naar bijscholing ORUn op 27 december?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 13:45

Op 27 december is er bijscholing voor ORUN instructeurs in Ermelo. Nu moet ik vanuit Leeuwarden komen en ik vind het zo saai om dat stuk alleen te moeten rijden, dus als er mensen zijn die met me mee willen rijden (max.3) tegen brandstofkosten of als ik met anderen mee kan rijden, heel graag!

En zijn er ook mensen hier die er al vaker zijn geweest? Dit word mijn eerste keer (wel op een onmogelijk dag trouwens! Heb de grootste moeite om vrij te krijgen!).

Moska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 19:54

Ff weer omhoog, zou het toch wel gezellig vinden om iemand mee te hebben!

Moska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 08:54

Omhoog!!!

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 11:30

Nee sorry,heb zo weinig van de orun geleerd dat ik er echt niet terug ga voor een bijscholing.

Canter

Re: Wie ook naar bijscholing ORUn op 27 december?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 13:51

Ik ben wel een paar keer naar zo'n bijscholing geweest. Was over het algemeen wel de moeite waard. Alleen ging het andere jaren na de pauze over springen en nu over longeren, dus ik sla dit jaar maar over. Ik vind het longeren eigenlijk niet zoveel met de instructeurs cursus te maken hebben, ik heb nog nooit iemand longeerles gegeven maar ik geef wel elke week springles.