Harry's Horse® Staldeken highliner 'Wave'

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

loutjuh

Harry's Horse® Staldeken highliner 'Wave'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 10:32

ik heb even een kort vraagje.

ik ben opzoek naar een goede onderdeken/stal deken en de Harry's Horse Staldeken highliner 'Wave' lijkt me wel wat. Weet iemand of deze deken groot uitvalt. Want ik zie zoveel advertenties dat deze dekens te koop worden aangeboden wegens te groot. (en dan met name maat 205) Mijn paard zit net tussen 195 en 205 in, dus neem meestal 205. maar als de HH deken groot uitvalt kan ik beter 195 nemen.

wie helpt me uit de brand

Nouka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:13

Ik heb de gewone Highliner net gekocht in 185, hij valt wat groot op mijn arabier maar niet heel overdreven.
Ik denk altijd maar, beter iets te groot dan te klein .. toch?
Maar je kan vantevoren toch vragen in de winkel of je hem kan ruilen voor een andere maat ?

Splinter

Re: Harry's Horse® Staldeken highliner 'Wave'

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:19

Hij valt idd groot, ik heb een 205 op een paard van 1.70, maar heeft wel een goede pasvorm en is goed breed op de borst! Alleen achter hangt hij iets door, maar daar heeft ze geen last van

Shirlemiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:24

Ik heb maat 195 cm op mijn tinker van 152 cm.Hij valt niet overdreven ruim,hij zit lekker comfortabel(wij zeggen altijd;"Effe je pyama aan trekken".)Het voordeel van deze deken is dat de voorkant lekker losjes zit en dit is fijn als ze hooi van de grond eet,dan zit niet gelijk alles zo strak.Het enige nadeel van de deken vind ik dat ie wel erg snel doorgesleten kapotte plekken heeft en sommige naden laten bij mij nu al los.Maar de gaten komen doordat mijn pony dan draait langs de muur en daardoor zitten er nu al gaten in.dus qua pasvorm ben ik erg tevreden maar hij zou wat mij betreft wel wat sterker van stof mogen zijn.

superwoman

Re: Harry's Horse® Staldeken highliner 'Wave'

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:31

Splinter schreef:
Hij valt idd groot, ik heb een 205 op een paard van 1.70, maar heeft wel een goede pasvorm en is goed breed op de borst! Alleen achter hangt hij iets door, maar daar heeft ze geen last van

Mijn paard is ook 1.70 (kpn) - gebruik altijd 205 en bij deze hh deken ook - zit prima

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:33

Shirlemiep schreef:
Ik heb maat 195 cm op mijn tinker van 152 cm.Hij valt niet overdreven ruim,hij zit lekker comfortabel(wij zeggen altijd;"Effe je pyama aan trekken".)Het voordeel van deze deken is dat de voorkant lekker losjes zit en dit is fijn als ze hooi van de grond eet,dan zit niet gelijk alles zo strak.Het enige nadeel van de deken vind ik dat ie wel erg snel doorgesleten kapotte plekken heeft en sommige naden laten bij mij nu al los.Maar de gaten komen doordat mijn pony dan draait langs de muur en daardoor zitten er nu al gaten in.dus qua pasvorm ben ik erg tevreden maar hij zou wat mij betreft wel wat sterker van stof mogen zijn.

die van mij heeft 'm nu voor haar 2e jaar op en is nog prima - totaal geen slijtage.
Soms (zoals nu) als het koud is heb ik er een deken overheen.

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 11:44

ik gebruik hem als onderdeken/evt. als stal deken, want sam staat de hele dag buiten en deze deken is niet waterdicht. Ik ga denk ik toch gewoon voor maat 205. bedankt voor de tips!

het is trouwens wel een erg mooie deken vind ik...een goed product van HH want volgens mij zijn deze dekens echt erg gewild. Of niet?

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:04

ik vind ze niet groot uitvallen...hangt ook wat van de breedte van je paard af.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:09

ik heb bijna allemaal harry's horse deken. zomer, tussen, onder en winter, ow ja en zweet en ze vallen allemaal ruim uit. merel heeft 185 en willem 215, maar dit is het enige merk waarbij willem ruimte overhoud, normaal zijn de 215 net iets te krap.

ik vind ze allemaal super en ze gaan nog steeds mee, nergens kapot of beschadigd.

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 13:44

jaja ik ben een snelle beslisser: ik heb hem gekocht. maat 205 en ga hem zo passen, ik heb de zwarte met bordeaux rode. Ben er nu al blij mee.

nou bedankt voor de reactie