Ankybroeken, hoe bevallen ze jullie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vivande

Ankybroeken, hoe bevallen ze jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 20:41

Aangezien mijn Pikeur wedstrijdbroek vandaag niet wit uit de wasmachine kwam, maar geel , ga ik maar een nieuwe broek aanschaffen.
Ik wil graag een Anky broek, wie heeft er nog meer zo een?
en hoe bevalt hij?

Ik heb er eentje op het oog, ik weet niet precies welk model, maar met zo'n apart stofje en steekzakken .

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:42

Ik heb er laatst in de winkel een gepast en die zat erg lekker

Guetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:43

rij nu niet meer, maar heb ook anky broeken gehad. zaten erg lekker.
en zijn volgens mij altijd in de orginele kleur uit de wasmachine gekomen

Prissiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:44

ik ben ook wel benieuwd hoe mensen ervan vinden
dus ik volg ut topic maar mee

TisUnique

Re: Ankybroeken, hoe bevallen ze jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:47

Ik heb laatst een witte aangehad bij een ruitersportzaak, Anky met steekzakken en een beetje bandplooi, maar vond het niks. Hij zat niet geweldig en scheen enorm door. Ik ben dus toch maar weer voor de vertrouwde Pikeur gegaan.........

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:51

Ik heb een zwarte met bandplooitjes. Hij zit erg lekker.
maar ik ben er een keer mee ergens achter blijven haken dus er zat meteen een gaatje. ook word ik gek van alle stiksels die los gaan zitten. Echt overal. vooral aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Het is inmiddels al een oudere broek, misschien hebben ze hier al wat aan gedaan want het gebeurde vaker met de ankys. maar ik koop er geen meer. Dan maar een pikeur.
Laatst bijgewerkt door Barco op 27-11-05 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:52

Ik heb meerdere anky broeken (hoge band met steekzakken zonder bandplooi) en ze zitten werkelijk heerlijk!!! Maar......ik vind de kwaliteit van met name de stiksels matig.....is nog zacht uitgedrukt....
Heb daardoor steeds gezegd dat ik er om die reden geen nieuwe meer van zou kopen, maar verder zitten ze eigenlijk zo lekker .

Zelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:58

ik heb het idd ook gehad van die stiksels die na 1x rijden al los waren, en ergens achter ben blijven steken meteen een gaatje erin! kwaliteit zou beter moeten zijn voor zo'n prijs. maaaarrrrrr de broek zat heerlijk!!

anita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:00

|Klopt van die stiksels maar ik vindt ze ook heerlijk zitten.
Ze zouden ze verbeteren.

powiepower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:02

dat klinkt trouwens hetzelfde als ik ervaren heb met een kentucky rijbroek, die zat ook heerlijk maar qua kwaliteit viel hij erg tegen (en voor zo'n prijs.....)

stelt me eigenlijk wel teleur over de anky rijbroeken ik wou er ook 1 maar na deze reacties niet meer

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:24

Ik zou binnenkort ook een witte Anky halen, maar begin nu toch wel te twijfelen

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:37

ik heb al een paar keer in van die grote winkels een stuk of 5 ankybroeken gepast, en geen van allen kwamen ze door mijn beroemde test.

1: ik zak door mijn knieen tot de grond. het mag dan nergens knellen of trekken --> de ankypads knelden en trokken als een gek!

2: rechtop staan en je knie ombuigen tot je kont. je broek moet elastisch meekomen --> broek kroop omhoog en knelde ineens mijn bloedtoevoer af

zowiezo vind ik de stof vaak te dun en de naden raar.
en voor degenen die denken dat ik een dik iemand ben met te kleine broeken aan, nou nee, heb maat 36 en ben megadun, en had gewoon ruime broeken aan. dus nooit geen ankybroeken voor mij!

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 07:47

ik zwoor bij een anky broek
Ze zaten lekker ( andere merken zaten niet meer lekker heb altijd euro star gehad maar paste op een gegeven moment niet meer)
Stiksel gaat inderdaad heel snel kapot bij mij was het geen probleem want sprong op punten waar er niets los kwam.
Wou nog meer anky broeken kopen ( heb er 2 1 gekleurde en 1 witte) maar kon niet slagen omdat de ruitershop hier in de buurt alle broeken terug had laten gaan vanwege de klachten van de stiksels
Toen maar in een andere winkel geweest maar die had er ook geen omdat afgelopen zomer seizoen het leer weer verkeerd op de stof was gestikt zodat de broeken alle kanten op trokken
Baalde vreselijk want ze zaten ze lekker Tot ik van pure ellende toch maar weer andere merken ging proberen Kwam ik uit bij een Kyra K nou daar valt elk merk bij in het niet die broeken zitten als gegoten zelfs met rijden niets trekt knelt of draaid echt geweldig ( Anky heeft dus voor mij afgedaan als rijbroek)

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 09:03

het zijn goede fijne broeken en mocht er iets mis gaan met de stiksels dan wordt hij gewoon terug gestuurd en wordt dit gemaakt of krijg je een nieuwe, daar wordt echt niet moeilijk over gedaan en je krijgt er een paard sokken bij meestal.

SSDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 09:19

Ik wil er misschien ook eentje...

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:04

vind de kwaliteit echt tegenvallen. Snel beschadigingen op de stof, stiksel die kapot gaan. Ook zie je nat snel als kringen terug. Bijv. watervlek droogt op... Dat heb ik bij andere merken absoluut niet.

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:29

Ik vind ze enorm doorschijnen. Wel jammer, want het model is mooi.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:42

Ronduit slechte kwaliteit, stiksel laten los, knopen schieten er spontaan vanaf, pluisjes op de stof. En idd als je de broek naar 'Anky' terug laat sturen, wordt het keurig gerepareerd, maar ik vind dat dat helemaal niet moet gebeuren voor een broek van € 175. Ze zijn nog slechter van kwaliteit dan Cavallo. Ik zweer bij Kentucky.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:04

Bitch schreef:
Ze zijn nog slechter van kwaliteit dan Cavallo.

Ik zweer juist bij Cavallo . De Ankybroeken passen mij niet (zoals heel veel rijbroeken...), maar de witte Anky's in folders schijnen vaak door...

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:18

Ik zweer bij de Anky broeken heb er diverse. KLeur blijft mooi en de pasvorm ook. Problemen met de stiksels heb ik 1x gehad en die is terug gegaan en klachten worden netjes behandeld en opgelost. Er worden nu ook ander materiaal gebruikt waardoor het niet meer voor komt. De witte broek schijnt indd iets door, maar met een huidskleurige ondergoed zie je niks of je neemt er 1 met een leren zitting.
De materialen zijn indd dun en heel rekbaar, ze zijn ook warm en wat ik ook wel fijn vind ze zijn zo droog als jeze gewassen hebt.

Heb ook diverse andere merken gehad zoals pikeur, cavallo, kentucky, maar de Anky broeken staan bij mij op 1!

smiley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:26

Bij mij laten de stiksels los en er schoot zomaar een drukknoop af, ik hoef ze niet meer.

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:33

Ik heb die van mij nu al een jaar, verrukkelijk ding! Heb die het liefste aan!
Groenige kleur en in de winkel 160 euro ofzo?? Maar er was uitverkoop (A)
Nog nooit iets aan kapot gegaan, heerlijke pasvorm, lekker stevig, en in de winter+zomer te dragen!

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:54

Ik vind het een geweldige broek en ook nog 2e hands gekocht, ideaal bij mijn lange benen en blijft mooi heel. Ons jonge poesje heeft dan wel paar keer haar nagels erin gezet maar dat zie je niet heel erg.

Als ik ooit weer wat geld heb en ik heb een rijbroek nodig dan zeker weer een Anky!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:04

Misser schreef:
Bitch schreef:
Ze zijn nog slechter van kwaliteit dan Cavallo.

Ik zweer juist bij Cavallo . De Ankybroeken passen mij niet (zoals heel veel rijbroeken...), maar de witte Anky's in folders schijnen vaak door...

Ik deed dat dus ook, had een cavallo Syria gekocht, dik een jaar aangehad, dat ding was niet stuk te krijgen, toen weer precies dezelfde aangeschaft, en deze was binnen een half jaar helemaal stuk in het kruis. De stof van deze broeken is gewoon te dun voor intensief gebruik. Wel jammer, de broeken zitten heerlijk, maar ze zijn ff te duur om ze maar een half jaar te kunnen dragen.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:03

Bitch schreef:
Ik deed dat dus ook, had een cavallo Syria gekocht, dik een jaar aangehad, dat ding was niet stuk te krijgen, toen weer precies dezelfde aangeschaft, en deze was binnen een half jaar helemaal stuk in het kruis. De stof van deze broeken is gewoon te dun voor intensief gebruik. Wel jammer, de broeken zitten heerlijk, maar ze zijn ff te duur om ze maar een half jaar te kunnen dragen.

Precies die heb ik ook! Maar ik heb ze in verschillende stoffen. De ene stof is veel dikker (en veel duurder ) dan de andere die ik heb. Zit duidelijk kwaliteitsverschil in.