Onbetrouwbaare vriendin ??!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

appiee

Onbetrouwbaare vriendin ??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 17:36

Hoiii .

ik heb een hele liefe vriendin maar ze kan soms heel gemeen doen tegen andere vriendinnen van mij en ik weet niet wat ik daarmee aanmoet.

ik wil haar niet kwijt

ik ben bang dat ze tegen andere vriendinnen van haar over mij loopt te banketstaaf ze ontkent dit hartstikke maar ik weet niet wat ik ervan moet denken
soms denk ik van okej ik geloof haar maar soms heb ik ook zoiets van ze liegt gewoon

mensen die haar heel goed kennen hebben ook beetje twijfels

wat moet ik nou

Barvrouwke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:38

Gewoon tegen haar zeggen, van Hallo, vind je dat normaal ofzo, zal ik ook zo tegen jou gaan doen? Je kan dat op vele manieren zeggen. heel kwaad, of gewoon wat speelser, dus eigenlijk als een gemeen geintje.

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:59

Dit noem ik eingk geen vriendinnen ?

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:15

Ik zou eens goed met haar gaan praten. Maak een lijstje met allemaal argumenten, zeg die tegen haar. Ook vertellen dat niet alleen jij je aan haar gedrag stoort.
Zeg ook dat je graag vriendinnen met haar wilt blijven, maar dat dit gedrag echt niet door de beugel kan, en het anders niet hoeft.
Blijf vooral sterk in je schoenen staan, want je klinkt nogal onzeker.

Succes

laulau85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:21

Gewoon eerlijk zijn. En als je dr kwijtraakt was het gewoon geen goede vriendin. Het klinkt hard maar het is wel zo.
Maar volgens mij horen hier alleen paard-gerelateerde problemen thuis dus ik zal even TEMmen

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:55

volgens mij staat dat hier niet helemaal goed

Hollyleaves

Re: Onbetrouwbaare vriendin ??!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:05

Ik heb ook een keer, een paar jaar terug zo'n vriendin gehad, die presteerde het om tegen een andere vriendin van haar (die ik nog nooit gezien had!) van alles te stoken, ik zou haar lelijk vinden etc etc en dat meisje (van zichzelf schijnbaar een agressief typje) is me toen maar eens komen opwachten, en ze zou me wel even in elkaar gaan slaan. Nou, je had mijn vriendin eens moeten zien! Het was niet haar bedoeling en zo ver had het niet moeten komen enz.

Leuke vriendin dus! (not)

Wil hiermee niet zeggen dat jouw vriendin precies hetzelfde is, maar pas in elk geval op, sommige mensen kunnen raar uit de hoek komen, ook van die waar je het t minste van verwacht....

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 00:32

Dit hoort niet thuis op het Kippenhok, maar op Jeugdhonk.

Maar gezien je nog te weinig posts hebt om daar te kunnen posten, hier een slotje.