online bestellen....

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Dorien_

online bestellen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 14:46

ik zou graag iets in een onlien ruitershop bestellen omdat ik weinig naar een ruitershop geraak. Ik zou wel liefst eerst mijn product thuis krijgen en dan betalen... maar ik ken alleen online ruitershops vanin nederland en daar kan ik niet zo bestellen.
Weet er dus iemand een online ruiteshop waar je je producten eerst opgestuurd krijgt en daarna moet betalen, dan ook voor België kan?

Alvast bedankt

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 14:51

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 15:14

Bij mij kun je vanuit Belgie bestellen www.pourcheval.nl
Maar waarom wil je eerst je spullen ontvangen en daarna pas betalen? Voor een bedrijf is het risico voller om eerst te sturen dan andersom...

nathe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:21

www.paardenshop.nl levert GRATIS in belgie. Maar je moet met overschrijving betalen. Ik denk niet dat er een online ruitershop bestaat waarbij je pas bij aankomst van product moet betalen...

_Dorien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 20:10

figora schreef:
Bij mij kun je vanuit Belgie bestellen www.pourcheval.nl
Maar waarom wil je eerst je spullen ontvangen en daarna pas betalen? Voor een bedrijf is het risico voller om eerst te sturen dan andersom...

awel ja, ik vertrouw dat zo niet om eerst te betalen en dan mijn producten te krijgen. Ben zo eens bedrogen geweest. Het ging hier om rond de 100 euro en ik kreeg mijn producten niet toegestuurd, ook na veel bellen enzo, heb ze ook nooit gehad. Daarmee ben ik nu voorzichtige geworden met zo'n dingen

ilsejee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:19

tja, maar internet winkels maken het vaak mee dat er voor besteld wordt, ontvangen, en vervolgens niet betaald. Dat kost de winkels honderden euro's per jaar aan incassobureau's, enz. Vrij logisch dus dat ze liever hebben dat je eerst betaald..

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:22

_Cindy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:36

Onder rembours bedoel je. Jawel hoor, heb ik namelijk ook gedaan. Bij www.piafferuitersport.nl Kreeg het netjes volgende dag binnen (had van te voren wel gebeld, want ik had het echt nodig i.v.m. een wedstrijd) Ik weet alleen niet of die het ook naar Belgie versturen.

_Dorien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 21:13

cindysponys schreef:
Onder rembours bedoel je. Jawel hoor, heb ik namelijk ook gedaan. Bij www.piafferuitersport.nl Kreeg het netjes volgende dag binnen (had van te voren wel gebeld, want ik had het echt nodig i.v.m. een wedstrijd) Ik weet alleen niet of die het ook naar Belgie versturen.

gaat idd in belgie ook, heb zonet bestelt