Het is een wei van 5000m² en ik moet er zo een 50 km rijden ( enkel) . Het voordeel is dat ik daar meteen in de bossen ben en ook direct bij de manege waar ik nu nog steeds lessen neem. Maar....
Hij zou er alleen staan ( kan eventueel wel een kleine pony bijnemen ofzo....) , moet nog een schuilhok bouwen ( is ook geen probleem). Maar dan, ik kan er maar 1 maal per dag naartoe. Ik kan er dan wel een hele tijd blijven , en als het weer het toelaat kan ik ook elke dag rijden. Maar is dit genoeg? Is het genoeg om in de winter 1 maal veel (bv 1 grote baal hooi) te gaan voederen?
Het andere probleem is dat ik hier in de buurt eventueel wel een wei zou kunnen vinden,maar hier is dus niets van gelegenheid om te kunnen rijden! En mijn man ( die totaal niets interesse heeft in paard) ziet het niet zitten om onze auto te verkopen om een jeep te kopen en een trailer zodat ik wel in de bossen kan gaan rijden.
Ik zou dol graag een paard hebben, en heb er heeeeel veel voor over, maar ik wil hem wel de beste zorgen geven.
Wat denken jullie?

) maar dan echt wel dichtbij. op 5 min met de auto heb ik iemand gevonden met een wei van 4 hectare, een schuilhok en alles voorradig, zelfs een buitenpiste en heel belangrijk ook nog andere paarden en ik mag er gaan bijstaan voor 100 €/ maand alles inclusief. Dus dat is echt wel niet veel.