paarden verkopen naar het buitenland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Junior2019

paarden verkopen naar het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 09:57

Je hoort en leest als maar vaker dat een paard of pony naar het buitenland verkocht word.Nu ben ik gewoon nieuwsgierig hoe dat gaat.Reageren mensen zelf uit het buitenland op een advertentie of gaat dat via een handelaar oid.Wie heeft hier ervaring mee of weet er meer over.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 10:09

Er is hier toevallig net ergens een topic over geopend.

zal hem even voor je opzoeken

Edit: sorry, heb overal gezocht maar ik kan het topic niet meer vinden Heb zelfs mijn berichtengeschiedenis in mijn pc afgezocht. Het ging over Nigerianen die paarden op zouden kopen vanuit het buitenland. Misschien dat iemand anders wel weet waar het topic staat?

Flip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 10:29

bij vrienden van ons is het veulen naar canada verkocht, mensen uit canada hebben gewoon zelf contact gezocht want ze hadden het veulen al gezien op de keuring dus ze waren in nederland.

toen is het veulen naar een grote stal in duitsland gegaan waar het een hele tijd staat en waar hem dus vanalles geleerd word enzo en dan vliegt ie naar canada.

utina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 10:43

wij hebben er een aantal verkocht naar zweden. Die reageerden via sporthorses.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 13:37

Ik heb zowel rechtstreeks als via-via paarden naar Belgie en Frankrijk verkocht, en zelf paarden uit Duitsland en Zweden gekocht. Als je verkoopbladen als 'Marktplatz' koopt, waar allemaal paardenadvertenties in staan, kom je al gauw over de grens uit. Zelf daarin adverteren levert uiteraard vanzelf buitenlandse klanten op. Hetzelfde geldt voor adverteren in buitenlandse paardenbladen, of reageren op advertenties erin. Internet is een andere bron van contacten met buitenlanders.