Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
als je van veeeeellll ouder houd misschien wel! whahahaha maar goed het belangrijkste vind ik dat hij goed werk aflevert en dat doet hij zeker! prijzen zijn mij redelijk normaal... betaal volgens mij 42 euro voor 2 pony's en 1 paard! maar dat kan ik niet met hele zekerheid zeggen eigenlijk! vind wel dat onze hoefsmid meer is dan een hoefsmid! zo geeft hij ook altijd tips over voeding en rijden en toont interesse! vind ik ook best wel een fijn idee eigenlijk! gelukkig vind ie mijn paardjes er altijd wel goed uitzien! alleen zijn ze wel iets te dik naar zijn mening maar daar werken we aan

Jeroen v/d Wiel goed en LEKKAH
Barry de vrede GOED en super vriendelijk

Is heel verlegen,heeft humor. Altijd op tijd,zeer punctueel en levert super werk 
. Verder is klok kijken niet zn sterkste kant.Het is verder wel een super smid.

beetje slim nadenken scheelt mij een hoop wachttijd
KiWiKo schreef:Barry de vrede GOED en super vriendelijk![]()
![]()
en dan heb je nog vader en zoon ......... (kan effe niet op de naam komen) gewoon goed![]()
![]()

)
.
.Ow en ik betaal 45 of 50 euro voor bekappen en voor op ijzers.
Very Handy!
zo te lezen heb ik dus een dure... ookal doet hij zn werk netjes romantic schreef:mijn hoefsmid heeft een assistent die niet verkeerd is, mn hoefsmid is wel aardig maar je moet meestal 8x de antwoord apparaat inspreken voordat hij je eens terug belt, kappen+ijzers kost me tegenwoordig 85 euzo te lezen heb ik dus een dure... ookal doet hij zn werk netjes
loontje schreef:KiWiKo schreef:Barry de vrede GOED en super vriendelijk![]()
![]()
en dan heb je nog vader en zoon ......... (kan effe niet op de naam komen) gewoon goed![]()
![]()
YUep de groenewegen![]()
![]()
heul goed in het werk maar qua lekker op de laatse plaats
![]()
Barry ja die heb ik.
heerlijke gozer vind ik dat.Legt alles goed uit lief voor de paarden(als die ook lief zijn)99% altijd op tijd en een echte kletskous die wel goed zijn werk doet.
Kim ik denk dat je die 2 van groenewegen bedoeld of niet?
loontje schreef:KiWiKo schreef:Barry de vrede GOED en super vriendelijk![]()
![]()
![]()
Barry ja die heb ik.
heerlijke gozer vind ik dat.Legt alles goed uit lief voor de paarden(als die ook lief zijn)99% altijd op tijd en een echte kletskous die wel goed zijn werk doet.
Kim ik denk dat je die 2 van groenewegen bedoeld of niet?
[edit] Piet vugts