hebben jullie nog tips? alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maar ik trek niet hoor of ik dwing haar ook niet maar ze wilt echt niet aan de teugel lopen, ik heb wel les, maja met 11 andere mensen dus kan hij niet hele tijd op mij concentreren
maar bedankt

runningkawa schreef:1.je pakt een scherp bit
2. vervolgens een slof
3.je zegt dat je paard wel van achter uit loopt tegen iedereen, maar in het echt let je daar totaal niet op.
4.Verder zeg je ook dat je niet op de slof rijd, maar alleen die nodig hebt, als hij hoog komt, om iedereen gerust te stellen.
5. Maar uiteindelijk hangen de teugels bijna in een boogje en de slof strak met ook al is de kop al op de borst
6. nu trek je nog wat harder en hij loopt in de krul
tadaa, paard in de krul in 6 stapjes
Simpel en iedereen kan het
zelfs zonder les
runningkawa schreef:1.je pakt een scherp bit
2. vervolgens een slof
3.je zegt dat je paard wel van achter uit loopt tegen iedereen, maar in het echt let je daar totaal niet op.
4.Verder zeg je ook dat je niet op de slof rijd, maar alleen die nodig hebt, als hij hoog komt, om iedereen gerust te stellen.
5. Maar uiteindelijk hangen de teugels bijna in een boogje en de slof strak met ook al is de kop al op de borst
6. nu trek je nog wat harder en hij loopt in de krul
tadaa, paard in de krul in 6 stapjes
Simpel en iedereen kan het
zelfs zonder les

Blue_Star schreef:Pas maar op runningkawa of ze doet het echt nog
Iemand al opgevallen dat ze opeens haar titel heeft verandert?

Ik zou dan maar naar een andere manege gaan, denk ik.. als de instructeur het zo noemt..
runningkawa, je neemt me de woorden uit de mond! maar goed, je rijdt in een manegeles? waarom moeten manegeknollen in godsnaam aan de teugel lopen... die doen toch alleen maar rondjes