Peesblessure en sneeuw/ijs

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Peesblessure en sneeuw/ijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 11:58

Wij moeten nu elke dag stappen met ons peespatiënt,een halfuurtje
Het vervelende is dat als het sneeuwt hij ligt te steigeren,dansen,wegspringen,etc waardoor we wel schrik hebben dat hij gaat uitglijden(hij doet het binnen al,dus laat staan buiten)Hij heeft voor ijzers en achter is hij sinds de zomer ijzerloos...De DA raadde ons af om niet op hem te stappen,of we in de bak mogen stappen weten we niet,vast niet aangezien het zwaar is.

Wie heeft er tips?Wie doet wat met zijn peespatiënt?Doen jullie ook een deken om?Of zweetdeken erna of helemaal niets?

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 18:15

Heeft er niemand tips?

MSDH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:36

ik zou gewoon de da opbellen en vragen of je id mag stappen. dan weet je het gelijk zeker. anders zit er vrij weinig anders op lijkt mij... ik zou met wandelen een zweetdek en hoofdstel (voor de controle) omdoen, en evt. een stalbandage met een lap eronder!
suc6 ermee!

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 18:41

marjette schreef:
ik zou gewoon de da opbellen en vragen of je id mag stappen. dan weet je het gelijk zeker. anders zit er vrij weinig anders op lijkt mij... ik zou met wandelen een zweetdek en hoofdstel (voor de controle) omdoen, en evt. een stalbandage met een lap eronder!
suc6 ermee!

Dankje!
Ik heb alvast een email naar de DA gestuurd,waarschijnlijk krijg ik maandag antwoord.Wat kan ik tot dan doen met hem?Niet stappen?