Ervaringen met Bucas Power Turnout Light?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Ervaringen met Bucas Power Turnout Light?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 23:00

Wij zijn op zoek naar een echt goede waterdichte en warme winterdeken voor mijn pony en die van me zusje. Onze pony's staan in princiepe elke dag buiten en worden niet zomaar binnen gehaald bij regen en wind. Dus het is van belang dat de deken echt waterdicht is maar ook warm(en eigenlijk de rest van het pakket: sterk, comfortabel voor het paard etc etc ook)! Aangezien internet en de ruitersportzaak mij een beetje in de war brengt, dacht ik ik plaats wel even een berichtje op Bokt Misschien kan iemand me helpen.
Op www.depaardendrogist.nl kwam deze deken erg goed over, maar hij is nog vrij nieuw geloof ik, maar ik was evengoed benieuwd of iemand er al ervaring mee had?

Dus:
Hebben jullie ervaring (en vooral welke ) met de Bucas Power Turnout Light?

Alvast bedankt en eventuele andere goede dekens mogen jullie altijd opnoemen!

Freggel

Re: Ervaringen met Bucas Power Turnout Light?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:06

Nog niet maar binnenkort wel .

Ik krijg 'm als het goed is begin volgende week binnen

Kitty1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 10:35

Ik heb deze deken al 3 jaar en het is een superdeken maar ik vind hem wel te dun voor als het echt gaat vriezen. Ondanks dat de beschrijving beweert dat de deken tot -15 goed is, vind ik dit dus niet want mijn paard wordt er dan gewoon te koel onder. Verder is het een superdeken, je kan je paard er gewoon wat bezweet onder wegzetten en binnen notime is ie weer droog en blijft dan lekker warm. De hals van de deken zit wel wat laag, waardoor ie een klein beetje daar inregent.

Door

Re: Ervaringen met Bucas Power Turnout Light?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:39

Er staat inderdaad bij de omschrijving van de "Bucas Power Turnout Light" dat hij voldoet van -15 tot 19 graden Celcius.
Waardoor het mij de meest ideale deken leek voor de "winters in Nederland".
En helemaal omdat doordat hij nier zo dik is en dus voor een 11 jarig kind makkelijker zal zijn op te doen dan een dikke deken.
(een deken eronder wordt dus helemaal niets!)
Nu heeft haar pony wel best een flinke vacht.....zouden jullie dan toch voor een dikke deken gaan?

Groetjes Door

Ps. Kitty, bij de paardendrogist staat dat deze deken "nieuw" is....hebben we het wel over dezelfde?
er stond ook bij dat het van een innovatieve stof gemaakt is waar sporters graag een pak van zouden willen hebben.
en dat een dikke deken niet warmer hoeft te zijn (maar mensen denken natuurlijk altijd dat een dikke deken eerder warmer is).

Door

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:42

ps.ps....'

'smorgens worden ze buiten gezet en om een uur of 4 a 5 worden ze weer op stal gezet.

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 09:07

super deken.
goed waterdicht,
goed ademend,
mooie pasvorm,
slijtvast,

ik werk in een ruitersportzaak en bucas dekens worden op dit moment het meeste verkocht en ik moet zeggen ze zijn ook gewoon super.