Nu heeft ze dus een andere box en sinds dien doet ze niks anders als boos!
ze heeft een stal met alleen achter zich een buur en naast zich waar ze niks mee doet...aan de andere kant dus geen buren, dit zou moeten schelen omdat ze het niet erg op andere paarden heeft (lees: Dat ze zich met haar bemoeien of bij haar in stal hangen met hun hoofd).
eten gaat perfect ze doet niet meer boos en stiert niet als een gek door haar box. ze blijft rustig staan eten, dat was voor mij al heel wat.
Maar ik kan niet meer haar halster gewoon omdoen, dan draait ze zich om en gaat staan neuzen met haar achterbuur!
Poetsen, stil staan, nee hoor...ik zet haar vast en dan blijft ze staan 'dansen'...ze kan zelfs mijn knoop eruit krijgen en gaat dan haar eigen gang...
als ik haar los zet gaat ze niet in een hoek staan, nee, ze gaat als een idioot lopen bokken en van voor naar achter rennen, bij het schrikdraad aangekomen steigert ze, zo van, ik wil eruit!!
Ze stond toen niet alleen in de paddock er was een ander paard naast haar en ze was nergens van geschrokken, over het weer twijfel ik, ik heb dit nog niet eerder gezien...
In de bak, als er een ander paard langs komt, maakt niet uit of het een ruin of een merrie is, we leggen uit voorzorg onze oren plat dan kan het alleen nog maar meevallen (je hoeft alleen nog maar te bijten als de ander ook wat doet).

Ze doet helemaal niks, dus schoppen of alvast met d'r kont dreigen, ze kijkt alleen verschrikkelijk kwaad!
ik weet echt niet wat ik moet, ik vind het natuurlijk niet leuk om haar zo te zien, ze heeft echt geen kwaad bij zich ook niet naar mensen, want ze is heel vriendelijk maar dit snap ik gewoon even niet meer..
Ik typ het allemaal snel en het lijkt heel gaotisch maar ik typ het even zoals het direct in me op komt...
Herkennen jullie dit of hebben jullie tips?
Bedankt voor het lezen
)loopt. Ga lekker met haar aan de slag! Iedere dag rijden en als het kan eens een lekkere buitenrit. Je hebt les dus dat rijden gaat echt helemaal goed komen, ze is echt een toppertje! Als Candor een tijdje niet gereden is wordt hij ook zo vervelend (zoals je waarschijnlijk wel weet). Succes!