even vooraf: ik weet dat hier een apart topic voor is maar dan wordt er bijna niet gereageerd, vandaar mijn aparte topic hier.
---------------------------------------------------------------------------
Oke, ik heb een haflinger en wou hem laten scheren zodat hij niet zo snel zweet, en ik niet uren in de weer hoef te zijn met dekens (hij staat niet aan huis en dat wordt dan dus moeilijk) en zodat hij wat frisser wordt (hij is beetje sloom aangelegd). Nou zou dit al 2-3 weken geleden gebeuren maar het kwam er steeds niet van en toen moesten de messen geslepen worden, nou zou het dit weekend gebeuren maar de messen waren nog niet terug, nou wordt het dus weer volgende week, maar ik krijg steeds meer mijn bedenkingen of ik hem wel wil laten scheren of niet......
Hij staat in een uitloopstal, hij kan op het beton of in de paddock wanneer hij maar wil maar heeft wel een stal, daar zijn de deuren uitgehaald zodat ie erin en eruit kan wanneer ie zelf wil. Ik rij vrijwel altijd buiten, ook met regen en wind. Nou vraag ik me dus af wat jullie zouden doen: *gewoon helemaal scheren behalve benen en hoofd.
*half scheren, helft van zijn hals over zijn buik en afrondend bij de flanken (kont, halve hals en halve buik/rug dus ongeschoren)
*niet scheren
Graag zou ik willen weten wat jullie zouden doen?!
groetjes marcella